تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819500354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه شورای اداری شهرستان مینودشت برگزار شد / 250 دستگاه خودرو برای برگزاری انتخابات نیاز است


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: جلسه شورای اداری شهرستان مینودشت با حضور حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی، سید علی میرباقری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان و مسئولان دستگاه های اداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مینوخبر ، سید علی میرباقری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با بیان اینکه باید فضا را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم، گفت: ادارات دولتی همواره باید در جهت حضور حداکثری مردم تلاش کنند و از حمایت و تبلیغ نامزدهای خاص بپرهیزند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی دو رکن دارد، افزود: جمهوری مدلی است که قالبش اسلام است و هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار ملی ما بیشتر می شود.
این مقام مسئول با تاکید بر این که حضور آگاهانه مردم در انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز است، تاکید کرد: بر اساس عقلی که خداوند متعال در وجود ما نهاده است، انسان حق انتخاب و اختیار دارد و در قبال انتخاب خود نیز مسئول است.
حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی نیز در این جلسه گفت: عنصر مردم و رهبری از ارکان انقلاب است و همواره رهبر جمهوری اسلامی در جایگاه بالایی در بین مردم قرار دارد.
وی افزود: یکی از ویژگی های نظام شکوهمند انقلاب اسلامی حضور مردم در تمامی عرصه هاست که این حضور حداکثری در واقع بزرگترین پشتوانه برای نظام و دولت است.
حجت ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

سه شنبه ، ۱۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن