تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809884443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باقریان: قرعه‌ کشی آسیا برای ما مهم نیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
باقریان: قرعه‌ کشی آسیا برای ما مهم نیست




مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا نباید برای تیم‌شان مهم باشد چرا که دیر یا زود با تیم‌های قدرتمند دیدار خواهند کرد.





خبرگزاری ایسنا: اصغر باقریان درباره پیروزی تیم فوتبال سپاهان در 16 آذر سال 86 در جام باشگاه‌های جهان مقابل وایتاکر یونایتد نیوزیلند و اینکه آیا باز هم تیمی از ایران می‌تواند به این مسابقات صعود کند یا خیر، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که تیم را به شرایطی برسانیم که در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد و از طرفی در لیگ قهرمانان آسیا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشد. قهرمانی در آسیا کار ساده‌ای نیست و نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است. باید به قدری آماده و قدرتمند باشیم که بتوانیم از پس تیم‌های آسیایی برآییم و سپس به این مسابقات صعود کنیم اما تیم‌های ما توانایی انجام چنین کاری را دارند.

مدیرعامل سپاهان با بیان اینکه قرعه‌کشی روز پنج‌شنبه لیگ قهرمانان آسیا بستگی به شانس تیم‌ها دارد، افزود: البته ما قهرمان ایران هستیم و در سید یک قرعه‌کشی قرار داریم و شاید قرعه راحت‌تری به نام ما درآید. به عنوان تیمی که حضور موفقی در آسیا داشتیم و در سطح اول این رقابت‌ها بازی می‌کنیم نباید قرعه‌کشی برای ما اهمیت داشته باشد چرا که دیر یا زود و در دور بعد بازی‌ها با تیم‌های قدرتمند باید بازی کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا پس از ناکامی اخیر در لیگ و جام حذفی بازیکنان سپاهان آرامش لازم را به دست آورده‌اند، تاکید کرد: شاید در چند وقت اخیر از نظر کسب نتیجه نوسان فراوانی داشته‌ایم و جابجایی‌ها تمرکز تیم را به هم ریخته اما از زمانی که استیماچ به تیم آمده بازیکنان از لحاظ فیزیکی و روحی و روانی پیشرفت قابل توجهی داشتند و آهسته آهسته به شرایط آرمانی نزدیک می‌شوند.

باقریان درباره افت نسبی مهدی شریفی مهاجم جوان سپاهان نیز گفت: این موضوع هم بخشی از فوتبال است. جوان‌هایی که خیلی زود در فوتبال مطرح می‌شوند و پله‌های ترقی را به سرعت طی می‌کنند معمولا با افت روحی و روانی مواجه می‌شوند. این بازیکنان باید از لحاظ ذهنی خودشان را آماده نگه دارند. برای مثال توقع از بازیکنی مانند شریفی و طارمی بسیار بالاست چرا که در چنین سنی به عنوان بازیکنان کلیدی تیم‌شان مطرح شدند و از اطراف تحت فشار هستند. کادر فنی ما تمام تلاشش را می‌کند تا این بازیکن به دوران اوجش باز گردد و مجددا در گلزنی موفق ظاهر شود.

او همچنین درباره بازگشت دو بازیکن برزیلی به تمرینات و شرایط آنها، افزود: فکر می‌کنم آنها برنامه تمرینی مناسبی را در برزیل داشتند و از لحاظ بدنی در شرایط مطلوبی باشند هر چند که تا نیم فصل چند روزی باقی مانده و می‌توانند تا آن موقع به شرایط آرمانی برسند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با تاکید بر اینکه این تیم با کمبود بازیکن مواجه است، ادامه داد: فکر می‌کنم در نقل و انتقالات نیم فصل شاکله اصلی ما حفظ خواهد شد و بازیکنی از تیم جدا نمی‌شود چرا که به شدت از لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم.

باقریان در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان برای نیم فصل اردوی خاصی را در خارج از اصفهان در نظر گرفته یا در طول این مدت در اصفهان خواهند ماند، اظهار کرد: این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی استیماچ است و او باید برنامه‌ریزی‌ها را انجام دهد تا در نیم فصل مشکلات را برطرف کند.






تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن