تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814813604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مارتین شولتز: اتحادیه اروپا در خطر است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مارتین شولتز: اتحادیه اروپا در خطر است
مارتین شولتز: اتحادیه اروپا در خطر است رئیس پارلمان اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه هیچ کس نمی تواند بگوید آیا اتحادیه اروپا در ده سال آینده این گونه وجود خواهد داشت اتحادیه اروپا را در خطر ارزیابی کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، "مارتین شولتز"، رئیس پارلمان اتحادیه اروپا در بخشی از گفتگو با روزنامه "دی ولت" گفت: نیروهایی در اتحادیه اروپا وجود دارند که مایل به جدایی ما هستند. ما باید از این امر جاوگیری به عمل آوریم چرا که عواقب آن دراماتیک خواهد بود. اتحادیه اروپا در خطر است. هیچ کس نمی تواند بگوید آیا اتحادیه اروپا در ده سال آینده هنوز این گونه وجود خواهد داشت. اگر ما خواهان این مسئله ( بقای اروپا) هستیم باید به سختی در این راستا مبارزه کنیم.
 
وی در بخش دیگری از این گفتگو به توصیف شرایط امروز اتحادیه اروپا پرداخته و گفت: بسیاری کشورها ابتدا با واگذاری حاکمیت به اتحادیه اروپا موافقت می کنند تا به دنبال آن از دخالت های بی مورد در حاکمیت ملی خود شکایت کنند و یک رویکرد مشترک اروپایی را تحریم کنند. و دقیقا به اتحادیه اروپا این ایراد را وارد می کنند که مسائلی که ما در برابر آن قرار داریم را حل نمی کند. از این رو هیچ کس نباید درباره اعتبار بد اروپا تعجب کند.
 
شولتز در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد: این اتحادیه اروپا نیست که در حال حاضر ضعف نشان می دهد بلکه این کشورهای اروپایی هستند که شکست می خورند.
 
بازگشت بسیاری کشورها به الگوهای ملی فاجعه بار است. هیچ کشوری به تنهایی نمی تواند بر چالش هایی مانند مهاجرت، تغییرات آب و هوا، تروریسم، تجارت یا جنایت های بین المللی غلبه کند این مسئله تنها به صورت مشترک و در قالب اتحادیه اروپا امکان پذیر است.
 
وی در ادامه از رویکرد مرکل و معاون وی در بحران پناهندگان حمایت کرده و در بخش دیگری از این گفتگو از شانه خالی کردن برخی کشورهای اروپایی از زیر بار مسئولیت بحران پناهندگان انتقاد کرد.
 
شولتز در ادامه انتقاد شدیدی به وزیر کشور آلمان وارد کرده و گفت: "توماس دمایزیر"، وزیر کشور آلمان سال ها با وجود شکایت ها از ایالت ها و شهرهای آلمان شرایطی را خلق نکرده که مفاد اداری اجرایی شده و درخواست های پناهندگی به سرعت پردازش شود.
 
وی کشیدن حصار و دیوار در مرزهای اروپا برای توقف هجوم پماهندگان را رد کرده و آن را اقدامی بدون استفاده و آسیب زا ارزیابی کرده و در عین حال گفت: واضح است که ما باید از مرزهای خارجی اروپا بهتر حمایت کنیم و این یک تکلیف مشترک است.


منبع: تسنیم


94/9/17 - 09:12 - 2015-12-8 09:12:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن