تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812905735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسرائیل: آلمان جلوی طرح تحریمی اتحادیه اروپا را بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:قدسنا: رئیس پارلمان اسرائیل: بی شک آلمان از طرح تحرمی اتحادیه اروپا علیه اسرائیل پیروری نمی کند و باید با استفاده از نفوذ خود در اروپا، کشورهای دیگر را به مخالفت با این طرح ترغیب کند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری رویترز، "یولی ادلاستین" رئیس کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی روز گذشته (پنجشنبه) از آلمان درخواست کرد تا با ایجاد ائتلافی میان کشورهای اروپایی در مورد برنامه های تحریمی و ضد اسرائیلی اتحادیه اروپا که بر اساس آن بر روی محصولات اسرائیلی در بازارهای اروپایی برچسب "ساخت اسرائیل" زده خواهد شد، مخالفت خود را اعلام کنند.
این مقام صهیونیست در مصاحبه با رویترز گفت: بی شک آلمان از این طرح اتحادیه اروپا پیروری نمی کند. ولی فکر می کنم آلمان باید با استفاده از نفوذ خود در اروپا، کشورهای دیگر را نیز ترغیب کنند تا با این طرح مخالفت داشته باشند.
همچنین "یورگن هاردت" سخنگوی امور خارجه حزب آنگلا مرکل نیز در اظهارات تاکید کرده است: احتمال این بسیار بالا است که کمپین ها و گروه های ضد اسرائیلی با استفاده از این طرح، اهداف خود را پیش ببرند، گروه هایی که به طور مستقیم خصومت خود را علیه اسرائیل نشان می دهند.
این طرح در حالی آماده سازی می شود که تاکنون مجارستان و یونان اعلام کرده اند این طرح را اجرا نمی کنند.
رژیم صهیونیستی در این میان درحالی از آلمان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قدس ]
اسرائیل: آلمان جلوی طرح تحریمی اتحادیه اروپا را بگیرد






جمعه ، ۱۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدسنا]
[مشاهده در: www.qodsna.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن