تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816396275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پزشک و پرستار بخیه‌کش محاکمه می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پزشک و پرستار بخیه‌کش محاکمه می‌شوند
كشيدن بخيه ‌از چانه كودك خردسال به علت ناتواني در پرداخت هزينه، به بازداشت پزشك و پرستار متخلف منجر شد.
كشيدن بخيه ‌از چانه كودك خردسال به علت ناتواني در پرداخت هزينه، به بازداشت پزشك و پرستار متخلف منجر شد.
معاون دادستان خميني‌شهر دو روز پس از وقوع اين حادثه در بيمارستان اشرفي‌اصفهاني خميني‌شهر اعلام كرد كه كادر متخلف اين بيمارستان براي انجام تحقيقات تكميلي با دستور مرجع قضايي، بازداشت شدند. يوسف كريمي توضيح داد: همزمان با مراجعه شاكي به دادستاني خميني‌شهر و شنيدن اظهارات مادر و كودك چهار ساله دستور احضار متهمان صادر شد. وي ادامه داد: متهمان كه يك پزشك و يك پرستار هستند پس از تفهيم اتهام بنا به دستور مقام قضايي براي انجام تحقيقات تكميلي، روانه بازداشتگاه پليس شدند.
   
پزشك معالج: شوخي كردم!
دكتر سيدسجاد رضوي، رئيس بازرسي وزارت بهداشت اما از آزادی پزشک و پرستار خبر داد و  به واحد مركزي خبر گفت: تيم كارشناسي اين موضوع را بررسي كرده و به اين نتيجه رسيده است كه جاي بخيه‌هاي باز شده وجود دارد.  وي ادامه داد: پزشك معالج اين بيمار مي‌گويد ما اصلاً دخالتي در كار مالي نمي‌كنيم و وقتي مادر بيمار مرتب بين صندوق، ايستگاه پرستاري و كادر پزشكي رفت و آمد داشته من مشغول معالجه بيماران ديگر بودم و به‌خاطر اينكه از من درباره اين كار بسيار سؤال مي‌كردند كه چه كار كنيم، من به مزاح گفتم هيچي، بخيه هايش را باز كنيد. رضوي ادامه داد: پرستاري هم كه كارهاي اين بيمار را انجام داده، قبول ندارد كه بخيه‌ها را باز كرده است و مي‌گويد بخيه‌ها مثلاً در جاي ديگري يا به هر دليلي باز شده است. وي افزود: آنچه مشخص است اينكه بخيه‌هاي بيمار برداشته شده است و ما به هيچ عنوان قصد نداريم تخلف را تضعيف كنيم.
دكتر رضوي در پاسخ به اين پرسش كه مگر اين بيمارستان دولتي نبوده پس چرا از بيمار پول تقاضا كرده است، افزود: بله، بيمارستان دولتي بوده است. در اين بيمارستان‌ها به بيمار خدمت رساني مي‌شود و اگر مريض پول نداشته باشد به واحد مددكاري انتقال مي‌يابد والا 150 هزار تومان كه مبلغي نبوده است.
   
پرونده در حال پيگيري است
از سوي ديگر دادستان عمومي و انقلاب اصفهان هم اعلام كرد كه اين پرونده با جديت در حال پيگيري است. حسن رحيمي به پايگاه اطلاع‌رساني دادگستري استان اصفهان گفت: پرونده پزشك و پرستار متخلف به اتهام «خودداري از كمك به مصدوم» روند رسيدگي خود را طي مي‌كند.  وي با ابراز تأسف از رفتار پزشك و پرستاران متخلف نسبت به اين بيمار خردسال ادامه داد: اين موضوع از طريق دادسراي انتظامي نظام پزشكي و شبكه بهداشت و درمان شهرستان خميني‌شهر، اعلام شكايت شده و پزشك و پرستار مربوطه معلق شده‌اند.
 ‌‌مديركل دفتر بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات وزارت بهداشت هم از صدور كيفرخواست توسط نظام پزشكي اصفهان براي متخلفان اين پرونده خبر داد. دكتر سيدسجاد رضوي به ايسنا گفت: دو تيم از بخش درمان و بازرسي وزارت بهداشت به اصفهان رفته‌اند و نظام پزشكي اصفهان نيز درحال پيگيري ماجراست و كيفرخواستي هم براي يك سال محروميت اين پزشك درخواست شده است كه بايد در دادگاه بررسي شود.  وي ادامه داد: با دستور وزير بهداشت، قصور افرادي كه در اين ماجرا دخالت داشتند يا آن را در اين مدت پيگيري نكرده يا دير اعلام كردند، پيگيري مي‌شود.
روز جمعه، کودک چهارساله كه «صدرا زاهدپور» نام دارد به دليل جراحت چانه به بيمارستان اشرفي‌اصفهاني ‌خميني‌شهر مراجعه و به‌صورت سرپايي و با بخيه زدن محل جراحت درمان مي‌شود اما به دليل ناتواني مادر كودك براي پرداخت هزينه 150 هزار توماني، پزشك و پرستار اقدام به كشيدن بخيه‌هاي كودك مي‌كنند و او را با صورت خون‌آلود راهي خانه مي‌كنند.


منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن