تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815362696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال ازدهستان های شهر نمونه گردشگری تفت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دهستان های شهر نمونه گردشگری تفت با ایجاد واحدهای بوم گردی و امکانات اقداماتی و پذیرایی، خود را برای استقبال از گردشگران آماده می کنند.
به گزارش تابناک یزد ، "محمدرضا نصیری"معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در جریان بازدید از تعدادی از این دهستان ها در نشست با فرماندار شهر نمونه گردشگری تفت، توضیحاتی درخصوص زیرساخت های گردشگری این شهرستان به عنوان یکی از یازده شهر نمونه گردشگری ارائه کرد.

فرماندار تفت نیز بر لزوم اختصاص اعتبارات ملی و استانی با همکاری فرمانداری و شهرداری جهت ایجاد تأسیسات گردشگری تأکید کرد.
همچنین مقرر شد؛ فرمانداری و بخشداری شهرستان جهت ایجاد واحدهای مستقل اقامتی در کل شهرستان تفت جانمایی لازم را انجام دهند و جهت اقدامات بعدی به میراث فرهنگی اعلام کنند .
به گفته ی "محمدرضا نصیری زاده" اجرای مطالعه شهر نمونه گردشگری شهرستان تفت توسط پیمانکار از دیگر تصمیمات این نشست بود.
وی افزود: ایجاد و بهسازی سرویس های بهداشتی در دهستان های شهرستان تفت در اولویت قرار دارد که امید است با همکاری فرمانداری، بسیج سازندگی و میراث فرهنگی اقدام شود .
این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به عدم وجود تأسیسات اقامتی و پذیرایی در ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

دوشنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن