تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817401493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثروتمندان بخشنده دنیا را بشناسید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ثروتمندان بخشنده دنیا را بشناسید




بیش از یکصد میلیاردر قول داده‌اند حداقل نیمی از ثروت خود را به هنگام زندگی یا پس از مرگ ببخشند.





برترین ها: بیش از یکصد میلیاردر قول داده‌اند حداقل نیمی از ثروت خود را به هنگام زندگی یا پس از مرگ ببخشند. مارک زاکربرگ هم با بخشیدن ۹۹ درصد سهم خود از سهام فیس‌بوک به کلوپ میلیاردرهای بخشنده پیوست.


به گزارش برترین ها به نقل از دویچه وله، مارک زاکربرگ و همسرش پریسیلا چان، به مناسبت تولد دخترشان اعلام کردند که ۹۹ درصد از دارایی‌های خود از سهام فیس‌بوک را که ارزش آن امروز به بیش از ۴۵ میلیارد دلار می‌رسد، در طول حیات خود صرف امور خیریه خواهند کرد.

 خانواده زاکربرگ اعلام کرد:« «ما معتقدیم که جان و زندگی همه انسان‌ها ارزشی برابر دارد و جامعه ما موظف است که اوضاع را برای کسانی که در آینده پا به دنیا می‌گذارند بهبود بخشد.»


ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند




 بیل گیتس و وارن بافت در ماه ژوئن سال ۲۰۱۰ تحت عنوان "The Giving Pledge" از ثروتمندان خواستند، تعهد اجتماعی از خود نشان داده و قول دهند که ثروت‌شان را برای مصارف خیریه می‌بخشند. تاکنون بیش از یکصد میلیاردر به این جریان پیوسته‌اند و قول داده‌اند حداقل نیمی از ثروت خود را به هنگام زندگی یا پس از مرگ ببخشند.


ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند





در آغاز میلیاردرهای بخشنده فقط آمریکایی بودند ولی حالا ۵ انگلیسی و میلیاردرهایی از آلمان، اوکراین، روسیه، آفریقای جنوبی، هند، مالزی و استرالیا نیز به این جریان پیوسته‌اند. سرمایه بنیاد بیل و ملیندا گیتس بالغ بر ۴۳ میلیارد دلار است که صرف پروژه‌های خیریه و انسان‌دوستانه می‌شود.



ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند




وارن بافت که سومین مرد ثروتمند دنیا محسوب می‌شود نیز اعلام کرده است که ۸۵ درصد از ثروت خود را به مرور به ۵ بنیاد خیریه خواهد بخشید.


ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند





تیم کوک، مدیر شرکت اپل در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که ثروت خود را برای مصرف در امور خیریه هدیه خواهد کرد. ثروت او ۷۸۵ میلیون دلار برآورد می‌شود.



ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند





آلیس والتون از وارثان شرکت "والمارت" و از ثروتمندترین زنان جهان محسوب می‌شود. او تاکنون ۵ میلیارد دلار از ثروت خود را برای صرف امور آموزش و حفاظت از محیط زیست هدیه کرده است.



ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند





کارل ایکان که در رتبه ۲۳ از فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد نیز به کلوپ بخشندگان میلیاردر پیوسته است. او در حال حاضر بورسیه شماری از دانشجویان را تقبل کرده است.



ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند





ریچارد برانسون، کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی و بنیانگذار شرکت‌های ویرجین به کارمندان خودش که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند یک سال مرخصی با حقوق می‌دهد. علاوه بر این او تاکنون ۳ میلیارد دلار برای پژوهش در عرصه انرژی‌های تجدید‌پذیر کمک مالی کرده است.



ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند




شریل سند‌برگ، از مدیران قدرتمند فیس‌بوک است. او قول داده نیمی از ثروت خود را ببخشد. به نوشته مجله فوربس ثروت سندبرگ تقریبا یک میلیارد دلار است.



ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند




مایکل بلومبرگ، یک‌صدوهشتمین شهردار کلان‌شهر نیویورک وصاحب شبکه بورسی بلومبرگ از ثروتمندترین مردان آمریکا است. او با ثروت‌اش از دانشگاه هاپکینز و کمپین علیه مصرف سیگار و فروش اسلحه پشتیانی می‌کند. او تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار از ثروت خود را بخشیده است.


ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند




نرم‌‌افزار "SAP" از موفق‌ترین نرم‌افزارهایی است که تقریبا در تمامی شرکت‌ها، کارخانه‌ها و موسسات بزرگ در دنیا استفاده می‌شود. میلیارد آلمانی هاسو پلاتنر و صاحب "اس‌ای‌پی" اعلام کرد که در چارچوب عضویت خود در جمع "میلیاردر‌های بخشنده" خوشحال می‌شود که تمام سرمایه بنیادش را در اختیار برآورده ساختن هدف‌های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی قرار دهد.


ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند





تد ترنر، بنیانگذار سی ان ان، در سال ۱۹۹۷ یک میلیارد دلار برای تاسیس بنیاد مستقلی به نام "بنیاد سازمان ملل" که در زمینه تحقق اهداف این سازمان فعالیت می‌کند کمک مالی کرد.



ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند




لاری ایلیسون در سال ۲۰۱۰ قول داد که ۹۵ درصد ثروت خود را هدیه بدهد. به نوشته فوربس او ۵۰ میلیارد دلار ثروت دارد. به نوشته نیویورک تایمز او تاکنون صدها میلیون دلار در عرصه‌های آموزش و تحقیقات کمک مالی کرده است.


ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند





به نوشته مجله فوربس، جورج سوروس بیش از ده میلیارد دلار از ثروت خود را برای خرج در مصارف خیریه بخشیده است. یکی از بزرگترین کمک‌های مالی او به میزان ۱۳۰ میلیون دلار در زمینه کمک به آموزش کودکان سیاه پوست آمریکایی بوده است.



ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند




بیل آکمان، که مدیر یک صندوق مالی است اعلام کرد سود ۱۰ میلیون دلاری یکی از معاملات‌اش را برای مصرف در امور خیریه خواهد بخشید. بنیادی که او تاسیس کرده تاکنون ده‌ها میلیون دلار در عرصه حقوق بشر، آموزش و توسعه در کشورهای فقیر هزینه کرده است.


ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند




مایکل دل دیگر میلیاردری است که در عرصه کامپیوتر فعالیت دارد. بنیاد خیریه او که در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده تاکنون صدها میلیون دلار در عرصه بهداشت و حقوق کودکان در سراسر دنیا هزینه کرده است.


ثروتمندانی که ثروت خود را می‌بخشند
 









تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن