تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804400224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چابهار با تامین امکانات لازم آماده پذیرش زائران پاکستانی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فرماندار چابهار: چابهار با تامین امکانات لازم آماده پذیرش زائران پاکستانی می شود معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان ویژه چابهار در دیدار با اعضای هیاتی از کشور پاکستان گفت: تمامی اقدامات و امکانات لازم از سوی دستگاههای مختلف اجرایی برای پذیرش زائران پاکستانی در چابهار فراهم می شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ آذر ساعت 09:16

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا مهدی سرحدی  در این دیدار با تشریح ظرفیت های گردشگری، اقتصادی و تجاری شهرستان چابهار اظهار داشت: اعضای شورای تامین و تمامی مسئولان دستگاههای اجرایی این شهرستان به ویژه ادارات بنادر و دریانوردی، نیروهای نظامی و انتظامی و پلیس گذرنامه، شرکت پخش فرآورده های نفتی، گمرک، منطقه آزاد و غیره در تلاش برای فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری و فعالیت تجار و بازرگانان و سفر زائران و گردشگران به این منطقه هستند.
وی گفت: چابهار دروازه ورود گردشگران، زائران، سرمایه گذاران و تجار دنیا و کشورهای همسایه است و مسئولان نیز همیشه آماده ارائه خدمات لازم هستند.
وی با ابراز خوشحالی از راه اندازی خط کشتیرانی مسافری کراچی- چابهار و برعکس بیان کرد: پس از انجام تشریفات قانونی اداره کل بنادر و دریانوردی هماهنگی لازم را با مقامات ذیربط انجام خواهد داد و مسئولان شهرستان چابهار نیز زیرساخت های لازم برای انجام کارها را ایجاد خواهند کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار چابهار یکی از ظرفیت ها و توانمندیهای این شهرستان را گردشگری عنوان کرد و افزود: ساحل بسیار زیبا، کوههای مینیاتوری، آثار تاریخی و باستانی و بازارهای سنتی و جدید این شهرستان دیدنی هستند.
مدیر شرکت "مکران فئری سرویس" پاکستان نیز در این دیدار گفت: این شرکت رسما از سوی دولت پاکستان مامور شده است تا کار هماهنگی و اعزام زائران را از طریق دریا به چابهار و شهرهای مشهد و قم و بیش از 20 نقطه دیگر ایران انجام دهد.
کاپیتان "افتخار رضا" افزود: خط کشتیرانی مسافری کراچی- چابهار در مرحله نخست تا یک ماه آینده برای اعزام روزانه 280 زائر و در مراحل بعدی برای گردشگران، سرمایه گذاران و مسافران عادی برنامه ریزی شده است.
وی از همکاری خوب اداره کل بنادر و دریانوردی، گمرک، فرمانداری، منطقه آزاد و مسئولان شهرستان چابهار قدردانی کرد و افزود: بزودی مکاتبات رسمی از سوی دولت پاکستان با ایران درخصوص راه اندازی خط کشتیرانی کراچی- چابهار انجام خواهد شد.
هیات پاکستانی از روز جمعه با سفر به چابهار از اسکله 4 و 5 شهید کلانتری، قسمت های مختلف گمرک، بنادر و ظرفیت های منطقه آزاد و ساحل دریا و مناطق گردشگری کنارک و چابهار، کلینیک ایرانیان دیدن کردند و قرار است امشب /یکشنبه/ چابهار را به مقصد مشهد ترک کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن