تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820968967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری به مهمترین کتاب های داستانی سال 2015 از نگاه گاردین


واضح آرشیو وب فارسی:ایبنا: به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) و به نقل از گاردین، امسال سالی بود که ادبیات داستانی در صدر اخبار جا خوش کرد. «کشتن مرغ مقلد» بازار کتاب را دچار تحول کرد. در ماه فوریه اعلام شد یک نسخه دست نویس در آرشیو «هارپر لی» یافت شده است و در ماه جولای بود که «برو دیده بانی بگمار» از همان نویسنده به بازار کتاب آمد.
اما این کتاب ها در صدر اخبار تنها نبودند. داستان «مرگ در مارس» نوشته «تری پراتشد» نیز سروصدای زیادی در بازار کتاب به راه انداخت. کتاب داستان فناپذیری و اخلاقیات دنیا، بسیار فانتزی و یکی از بهترین کتاب های طنز دنیا شناخته شد.
داستان «عظیم الجثه مدفون» هفتمین رمان نویسنده بریتانیایی «کائوزو ایشوگورو» کتابی درباره جادوگران و وجود اژدها و قدرت های ماوراءالطبیعه در یک بریتانیای افسانه ای است.
بعضی پروژه های ادبی هم در سال 2015 به اتمام رسیدند. «داستان بچه گم شده» چهارمین و آخرین جلد از سری داستان های «الینا فرانت» است که جامعه ای زنانه را برخلاف خشونت سیاسی جامعه ایتالیا علیه زنان ارائه می دهد.
«عصر طلایی پاییز» که پس از کتاب «هشدار اولیه» وارد بازار شد تا سومین کتاب سه گانه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری کتاب ایران ]
مروری به مهمترین کتاب های داستانی سال 2015 از نگاه گاردین






دوشنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایبنا]
[مشاهده در: www.ibna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن