تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820927387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واكنش عارف به سرليستي اصولگرايان در جبهه اصلاحات


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: واكنش عارف به سرليستي اصولگرايان در جبهه اصلاحات
محمدرضا عارف درباره بحث سرليستي ناطق و لاريجاني براي اصلاح‌طلبان گفت: نمي‌شود كه يك اصولگرا سرليست اصلاح‌طلبان شود و اين جزو عجايب خلقت است.
محمدرضا عارف درباره بحث سرليستي ناطق و لاريجاني براي اصلاح‌طلبان گفت: نمي‌شود كه يك اصولگرا سرليست اصلاح‌طلبان شود و اين جزو عجايب خلقت است.
محمدرضا عارف، رئيس شوراي سياستگذاري انتخاباتي اصلاح طلبان ديروز در حاشيه مراسم 16 آذر دانشگاه صنعتي شريف در جمع خبرنگاران، در پاسخ به اين سوال فارس مبني بر اينكه نظرتان درباره مايل‌شدن اصلاح‌طلبان به سمت شخصيت‌هاي اصولگرا، همچون ناطق‌نوري و لاريجاني و مطرح كردن سرليستي آنها چيست و آيا اين حركت هويت اصلاح‌طلبي را با بحران روبه‌رو مي‌كند يا خير، اظهار داشت: مگر مي‌شود يك اصولگرا سرليست جبهه اصلاحات شود.
وي افزود: در يك مقطع زماني ما صحبت از ائتلاف كرديم و در اين چارچوب سرليستي يك اصولگرا ممكن بود و البته اين بنده بودم كه اولين بار بحث ائتلاف نسبي را مطرح كردم و طرح ما اين بود كه حداقل 30 نفر بين دو ليست جريان مشترك باشد و حلقه وصلي بين اين دو طيف فكري شود كه متأسفانه مورد استقبال قرار نگرفت. عارف تاكيد كرد: بحث مورد تأكيد اصلاح طلبان اين است كه ليست اصلاح طلبان را فقط بايد اصلاح طلبان تشكيل دهند و بحثي همچون ائتلاف دو جريان را ان‌شاءالله در مجلس دهم و دوستاني كه به نهاد قانونگذاري راه مي‌يابند دنبال كنند. رئيس شوراي سياستگذاري اصلاح طلبان همچنين در پاسخ به پرسش ديگري در اين خصوص كه نشريه صدا، منتسب به كارگزاران سازندگي، در شماره اخير خود همچنان بر ليست 50 نفره اصلاح طلبان شهر تهران تاكيد كرده نظر شما در اين زمينه چيست، گفت: من آن ليست را نديده‌ام و البته ما در شوراي سياستگذاري هنوز وارد مصداق نشديم، بنابراين هيچ ليستي را در هيچ استان و شهري تأييد نمي‌كنيم. وي در پاسخ به اين پرسش مبني بر اينكه آيا شوراي سياستگذاري بنا دارد در مورد ستادهاي انتخاباتي تصميم گيري كند، اظهار داشت: هر حوزه استاني قرار است خودش در مورد ستادهاي انتخاباتي تصميم گيري كند و اگر اختلافي بود شوراي سياستگذاري آن استان دخالت خواهد كرد.
رئيس شوراي سياستگذاري اصلاح طلبان با بيان اينكه كانديداي اصلاح طلب را براساس معيارها و شاخص‌هاي مدنظر مشخص مي‌كنيم، گفت: اگر ستادهاي انتخاباتي يك حوزه به نتيجه نرسيدند شوراي سياستگذاري به مسئله ورود خواهد كرد. عارف در پاسخ به اين سوال كه زمزمه‌هايي مبني بر ائتلاف كارگزاران و طرفداران دولت مطرح است آيا اين موضوع را تأييد مي‌كنيد يا خير، تصريح كرد: كارگزاران جزو جبهه اصلاحات است و اميدواريم طرفداران دولت در خانواده اصلاحات باقي بمانند و با يك ليست در انتخابات حضور يابند. وي در پاسخ به اين سوال كه اما صحبت‌هاي آقاي عطريانفر خلاف نظر شما است، گفت: اين نظر فردي است.


منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن