تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813176585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: گروهی از شهرک نشینان صهیونیست بنا به دعوت سازمان های صهیونیستی حامی «معبد کذایی» به مسجد الاقصی یورش بردند.
به گزارش مشرق ، شبکه فلسطین الآن خبر داد: صبح امروز گروهی از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت شدید نیروهای پلیس رژیم اشغالگر از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش بردند.
یورش این شهرک نشینان به مسجد الاقصی پس از آن صورت گرفت که سازمان های "معبد کذایی" گروهک های شهرک نشین صهیونیست را از امروز یکشنبه به یورش به مسجد مبارک الاقصی فرا خواندند.
این اقدام همزمان با آغاز جشن های مربوط به آنچه که "عید روشنایی" خوانده می شود، صورت می گیرد و تا روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت.
رژیم صهیونیستی در این عید با استفاده از سیستم ها و دستگاه های ویژه تصاویر رنگی را بر روی دیوارهای شهر قدس نمایش می گذارد. این اقدام در چارچوب تلاش ها برای یهودی سازی شهر قدس و نشر فرهنگ رژیم صهیونیستی انجام می پذیرد.
سازمان های شهرک سازی نیز یهودیان را به ورود گسترده به مسجد مبارک الاقصی در این عید و انجام فعالیت های یهودی سازی در شهر بیت المقدس فرا خواندند.
از سوی دیگر الازهر در بیانیه ای ضمن محکوم کردن دعوت شهرک نشینان برای یورش به مسجد الاقصی، نسبت به عواقب این یورش ها و ایجاد خشم بین مسلمانان مقیم داخل و خارج از ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت خبری تحلیلی مشرق ]
یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی






یکشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن