تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815570714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش کارشما را خداوند می داند وپاداش دنیوی واخروی به شما داده خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان گفت: ارزش کارشما را خداوند می داند وپاداش دنیوی واخروی به شما داده خواهد شد خداوند متعال همیشه بندگانی را که بیشتر دوست دارد بیشتر مورد امتحان قرار می دهد وعنایت بیشتری به آنان دارد .خداوند سعادت دنیا وآخرت بندگان خود را می خواهد . اگر دستورات دین اجرا شود جامعه غیر مترقی نخواهیم داشت.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر ساعت 11:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از استان گلستان ،محمد رضا وطنی مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان در جمع کارکنان آموزش وپرورش استثنایی اظهارداشت: خداوند متعال همیشه بندگانی را که بیشتر دوست دارد بیشتر مورد امتحان قرار می دهد وعنایت بیشتری به آنان دارد .خداوند سعادت دنیا وآخرت بندگان خود را می خواهد . اگر دستورات دین اجرا شود جامعه غیر مترقی نخواهیم داشت . وی افزود : ارش کار شما را خداوند می داند وپاداش دنیوی واخروی به شما داده خواهد شد . باید از این فرصت خدمت استفاده کنید . خانواده های دانش آموزان استثنایی از لحاظ روحی ، روانی وعاطفی شرایط سختی دارند می بایست مقوله آموزش خانواده جدی گرفته شود واز متخصصین امر استفاده نمایید . می بایست تغییر نگرش در مدیر ومعلم اجاد شود . معلمین آموزش وپرورش استثنایی می بایست متخصصین تعلیم وتربیت باشند. ایشان در این جلسه خاطر نشان نمود : از تجربیات آموزشی دیگر استانها استفاده نمایید .باید ادارات آموزش وپرورش شهرستانها به مدارس استثنایی بیشتر توجه داشته باشند . ارتباطات باعث اطلاعات می شود . در حوزه دانش بیشتر تلاش نمایید . ایشان در پایان توصیه نمود : حوزه نگرش همکاران را اصلاح نمایید . وانگیزه همکار وخانواده را ارتقاء دهید . مراقب باشید خانواده این عزیزان هیچ گاه مایوس ونا امید نشوند . از مسائل حاشیه ای دوری کنید ورابطه خودتان با دیگران وخداوند را تقویت نمایید . عباس خانعلی رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان در این جلسه اظهار داشت : طرح ارتقاء کیفیت آموزشی درمدارس در حال اجراست در سال گذشته 403 جلسه آموزش خانواده برگزار شده است . 165 نفر از دانش آموزان به مسابقات ورزشی وفرهنگی کشور اعزام شده اند . طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس در حال اجراست . به 1386 نفر از دانش آموزان سرویس ایاب وذهاب تخصیص یافته است . 32000 نفر از نوآموزان در طرح سنجش مورد ارزیابی قرار گرفته اند .
وی افزود : 240 ساعت ضمن خدمت برگزار شده است . 4 کارگاه آموزشی برای معلمان آموزش وپرورش عادی تشکیل شده است . 282 ساعت به آموزش دانش آموزان تلفیقی اختصاص داده شده است .2 کتاب کار تالیف شده است ونرم افزارهای آموزش طراحی شده است .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن