تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803607295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا اراضی منطقه ۱۴ تهران ساخت و ساز می شود؟/ شهردار: تمام واحدهای دانشگاه آزاد اینجا مجتمع می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


چرا اراضی منطقه ۱۴ تهران ساخت و ساز می شود؟/ شهردار: تمام واحدهای دانشگاه آزاد اینجا مجتمع می شود جامعه > مشکلات مردم - برخی از شهروندان منطقه ۱۴ تهران می گویند زمین هایی که تاکنون در این منطقه زیر ساخت و ساز نرفته بود در هفته های اخیر، کارگاه ساختمانی شده است.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از شهروندان در منطقه ۱۴ پایتخت می گویند تعدادی از زمین های این منطقه که تاکنون زیر بارگزاری نرفته بود و به صورت بایر قرار داشت، در حال ساخته شدن است.  آنها با اشاره به زمین هایی که در بخش غربی دانشگاه آزاد اسلامی این منطقه و در بلوار دهقی قرار دارد، می گویند این زمینها قبلا باغ بوده و حالا در حال ساخت و ساز است. در این رابطه با فرهود حمیدی شهردار منطقه ۱۴ تهران گفتگو کردیم که در ادامه می خوانید.
چه شده که باغات منطقه شما به خصوص در محدوده جنوب منطقه ۱۴ واگذار شده و در حال ساخت و ساز است؟
این اراضی، باغات نیست و کاربری باغی یا زراعی نداشته است. این اراضی، طبق طرح تفصیلی، دارای کاربری مختلط بوده و می شود در آنها ساخت و ساز کرد. کلیه باغات منطقه طبق لیستی که نهادهای نظارتی در اختیار ما گذاشته اند، صیانت می شود و شهرداری روی قطع حتی یک درخت نیز حساس است.
پس چرا تاکنون این اراضی ساخته نشده بود؟
در ابتدا باید گفت این اراضی تبدیل به مجتمع مسکونی نمی شود. بلکه در بخش عمده ای از اراضی جنوب محدوده منطقه ۱۴، کلیه واحدهای اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تهران، تجمع پیدا می کنند و قرار است این اراضی کاربری اداری-آموزشی داشته باشند. طبق تفاهم نامه ای که با دانشگاه آزاد اسلامی منعقد کردیم، این منطقه در اختیار دانشگاه آزاد قرار گرفت و تبدیل به قطب آموزشی تهران می شود.
ساکنان منطقه ۱۴ از شلوغی بازار گل در این منطقه شکایت دارند و می گویند در پیک ساعات تردد، حتی جای عبور خودرو نیست و همه جا، خودرو پارک شده، شهرداری چرا فکری به حال پارکینگ مراجعان به این بازار نمی کند؟
واقعیت این است که ساماندهی بازار گل در اختیار شهرداری منطقه نیست و سازمان ساماندهی به مشاغل تهران باید به وضعیت این بازار رسیدگی کند. البته ما هم قبول داریم که در شرایط فعلی، این بازار اصلا در شان و منزلت بزرگترین بازار گل و گیاه تهران نیست. یعنی اگر مهمانی برای شما آمد، نمی توانید این بازار را به او نشان بدهید و بگویید اینجا بازار اصلی گل و گیاه تهران است. منتهی شهرداری از طریق سازمان ساماندهی به مشاغل تهران، بارها درباره انتقال و ساماندهی به این بازار، اقدام کرده است، ولی موانعی از جمله عدم همکاری کسانی که در بازار اشتغال دارند، باعث شده این مشکل همچنان پابرجا بماند. با این حال، با توجه به عرصه ها و اراضی گسترده ای که با کاربری تعیین شده در منطقه ۱۴ وجود دارد، باز هم به فعالان بازار گل و گیاه اعلام می کنیم شهرداری آماده واگذاری زمین مورد نیاز برای ایجاد یک بازار گل و گیاه متناسب با شان شهروندان است. در این راستا نیز حاضر به واگذاری هرگونه پروانه و همکاری های دیگر هستیم. اراضی گسترده و خوبی در منطقه ۱۴ است که شهروندان می توانند برای ایجاد امکانات تجاری و سرمایه گذاری از آن استفاده کنند.
شهروندان منطقه ۱۴ از طراحی اشتباه برخی از معابر، دوربرگردانها و حتی مسدودسازی خیابانها، گلایه دارند. نمونه آن در خط شمال محدوده منطقه ۱۴ و خیابان پیروزی است که مسدود شده و حجم ترافیک زیادی را به کوچه های اطراف فرستاده، درباره حل این مشکل چه فکری کرده اید؟
برای این مشکل هم شهرداری منطقه به تنهایی اقدامی نمی تواند کند. در این زمینه هم معاونت حمل و نقل و ترافیک و شهرسازی شهرداری تهران باید اقدام کنند. این مشکل شهروندان به ما هم منتقل می شود و ما هم به نوبه خود به سیاستگذاران و برنامه ریزان منتقل می کنیم. ما مجری این برنامه ها هستیم و تلاش می کنیم مشکل شهروندان حل شود.   23۲۳۱  

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان - شهرداری تهران -




یکشنبه 15 آذر 1394 - 11:53:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن