تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804382046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از وضعیت فوتبال زنجان فوتبال زنجان، حاشیه‌های که بر متن غالب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از وضعیت فوتبال زنجان
فوتبال زنجان، حاشیه‌های که بر متن غالب است
فوتبال زنجان هر چند در سال‌های اخیر نه ستاره و نه افتخاری داشته است اما حاشیه‌های آن فعالان این عرصه و دلسوزان آن را آزرده است.

خبرگزاری فارس: فوتبال زنجان، حاشیه‌های که بر متن غالب است



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بحث فوتبال در استان زنجان و حاشیه‌های مربوطه به آن همواره از خود این ورزش داغ بوده و هر از چند وقت یکبار در مورد یک مسئله خاص گردن فراز می‌کند که بحث این روزهای آن مربوط به فروش امتیاز تیمی است که توسط فدراسیون به هیئت فوتبال استان اعطا شده و از قضا فروخته شده است.
تلاش هیئت فوتبال استان زنجان از چند وقت پیش برای داشتن تیم در لیگ دسته 2 کشوری آغاز شد و در این راستا گویا بعد از تشکیل جلسه و یا جلساتی خاص مقرر شده بود که شهرداری زنجان لایحه‌ای را به شورای اسلامی شهر ارائه و به این صورت با معرفی شهرداری زنجان به عنوان حامی مالی تیم فوتبال مورد نظر در مسابقات لیگ دسته 2 حضور پیدا کند.
ولی تکلیف این لایحه به مانند اکثر لوایح ورزشی ارائه شده به شورای شهر زنجان از قبل مشخص بود، چرا که اعضای شورای اسلامی شهر با دلایلی که از قضا برای خودشان بسیار هم موجه است به لایحه مورد نظر رای ندادند و آخرین تیر هیئت فوتبال برای حضور در لیگ دسته 2 هم به هدف نخورد.
این موضوع همچنان در محافل مختلف از جمله رسانه‌های استان زنجان در حال بررسی بود که خبر واگذاری امتیاز این تیم به عنوان بمب خبری در شهر پیچید، که موافقان و مخالفان خود را داشت که هیئت فوتبال با دفاع از آن تاکید می‌کرد این مبلغ صرف توسعه فوتبال استان در آینده خواهد شد و مخالفان هم می‌گفتند که اصل فروش این امتیاز بر خلاف بندهای مندرج در واگذاری امتیاز مربوطه به استان زنجان است. این بررسی که با توجه به بندهای مندرج در امتیاز واگذاری تیم‌های فوتبال به 10 استانی که تیم فوتبالی در لیگ دسته 2 ندارند، اشاره دارد چرا که در یکی از بندهای نامه های ذیل آمده است که «با توجه به امتیاز اعطایی محل فعالیت تیم مربوطه فقط در همان استان بوده و اجازه انتقال به خارج از استان داده نخواهد شد».



در این رابطه رئیس هیئت فوتبال طی چند مصاحبه ضمن تایید خبر فوق تاکید کرده است که اگر چنین اقدامی انجام نمی‌شد در واقع نوعی بی‌عقلی محسوب می‌شد، چرا که به دلیل عدم حمایت مالی تیم مورد نظر نمی‌توانست در لیگ دسته 2 شرکت کند و همین امتیاز هم از بین می‌رفت و هیئت فوتبال استان با فروش امتیاز فوق در واقع در صدد کمک به فوتبال استان است.
در همین رابطه فریدون اصفهانیان طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس به تاریخ‌ 16 آبان ماه تاکید می‌کند که مبلغ دریافتی از فروش امتیاز تیم فوتبال زنجان برای توسعه فوتبال هزینه می‌شود. رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با ابراز تاسف از فروش امتیاز تیم دسته 2 زنجان گفت: این هیئت همه تلاش خود را برای حفظ امتیاز یک تیم فوتبال لیگ دسته 2 در زنجان انجام داده ولی با این وجود موفق به اینکار نشده است.
فریدون اصفهانیان با بیان اینکه برای حفظ تیم فوتبال لیگ دسته 2 در زنجان به سراغ همه مسئولان استانی و شهری زنجان رفته است، تصریح کرد: در این رابطه توافقی مبنی بر تزریق منابع مالی معادل حمایت شهرداری زنجان از صندوق حمایت از ورزش استان زنجان (از واریز 150 هزار تومان به ازای هر کارگر توسط واحدهای صنعتی تشکیل شده است) انجام شده بود که با توجه به عدم تصویب لایحه 500 میلیون تومانی شهرداری زنجان در شورا، بی‌نتیجه ماند. وی با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را برای حفظ تیم در زنجان انجام داده و از وضعیت پیش آمده هم بسیار متاسف است، افزود: در این راستا و برای توسعه فوتبال در استان زنجان اقداماتی برای استعداد یابی طی چند مرحله انجام شده بود که با تحولات صورت گرفته آنهم به نتیجه‌ای نرسید، چرا که در طرح اجرا شده بیش از 300 بازیکن بومی مورد ارزیابی قرار گرفته بودند تا ورزشکاران منتخب در تیم مورد استفاده قرار گیرند.
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه امتیاز تیم فوتبال دسته 2 برای استان، با تلاش‌های هیئت فوتبال کسب شده بود، ادامه داد: اگر اقدامی برای فروش این تیم انجام نمی‌شد، تیم به دسته 3 سقوط کرده و ارزش آن از حدود 400 میلیون تومان فعلی به 30 میلیون تومان کاهش می‌یافت که کار غیر عقلانی محسوب می‌شود.

اصفهانیان در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه اعطای امتیازات اینچنینی اقدامی برای کسب آرا در اسفند ماه تلقی می‌شود، گفت: نه خیر این چنین نیست و این امتیاز بعد از مدت‌ها تلاش برای 10 استان از جمله زنجان، کردستان، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری، ارومیه و بیرجند و مختص استان‌هایی است که تیم در دسته 2 نداشته‌اند، اعطا شده بود که با توجه به اتفاقات پیش آمده زنجان مجبور به فروش امتیاز آن شده است.
وی مبلغ قرارداد منعقد شده برای واگذاری امتیاز تیم فوتبال را 410 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این مبلغ 150 میلیون تومان به حساب هیئت فوتبال واگذار شده و برای بقیه مبلغ هم دو فقره چک صادر شده است.
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان پول دریافتی را متعلق به هیئت فوتبال دانست و تاکید کرد: هیئت برای این پول برنامه دارد و مبلغ مورد نظر برای توسعه فوتبال در استان زنجان هزینه می‌شود.
در این رابطه مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان هم طی گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس با رد غیر قانونی بودن فروش امتیاز تیم فوتبال لیگ دسته 2 متعلق به استان گفت: زنجان به دلیل حضور فریدون اصفهانیان در فدراسیون موفق به گرفتن امتیاز مورد نظر شده بود.
ارسلان حسینی با بیان اینکه در واگذاری امتیاز مربوطه هیچ شرط و شروطی گذاشته نشده است، ادامه داد: هر اقدامی در این مورد یعنی فروش امتیاز تیم فوتبال با مجوز فدراسیون انجام شده است.

وی به تلاش‌های انجام شده برای پیدا کردن حامی مالی برای فراهم کردن شرایط حضور تیم فوتبال از استان زنجان در لیگ دسته 2 اشاره و ابراز کرد: اگر مسئولان نسبت به فروش امتیاز این تیم فوتبال اقدام نمی‌کردند، همین فرصت هم از بین می‌رفت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از بلوکه شدن پول دریافتی از فروش امتیاز تیم فوتبال دسته 2 در حساب هیئت فوتبال خبر داد و افزود: این اقدام برای برنامه‌ریزی برای سال آینده انجام شده است.
حسینی با تاکید مجدد بر اینکه همه مراحل مربوط به فروش امتیاز تیم فوتبال بنا به درخواست هیئت رئیسه فوتبال استان زنجان و مشورت با مسئولان استان انجام شده است، افزود: این اقدام با توجه به عدم حمایت مالی از تیم فوتبال مورد نظر در استان عملیاتی شده است و اگر انجام نمی‌شد، ارزش تیم به یک پنجم تقلیل پیدا می‌کرد.
وی با تاکید بر اینکه در فروش امتیاز تیم فوتبال استان زنجان با فدراسیون هماهنگی به عمل آمده است، گفت: در این مورد استان یک طرف ماجرا و فدراسیون هم طرف دیگر بوده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: امتیاز تیم فوتبال دسته 2 زنجان به بخش خصوصی در استان البرز فروخته شده و بخشی از مبلغ مورد نظر هم دریافت شده و مابقی هم دریافت خواهد شد. انتهای پیام/73004/س30

http://fna.ir/GZ8LKD





94/09/15 - 10:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن