تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821056132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباش شهر مأمور پليس را خلع سلاح كردند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اوباش شهر مأمور پليس را خلع سلاح كردند
دو مأمور پليس كه براي حل يك اختلاف مالي راهي محلي در جنوب تهران شده بودند خود را در حلقه محاصره اوباش گرفتار ديدند. در حالي كه يكي از مأموران در حمله اوباش خلع سلاح شد، دو نفر از ضاربان با شليك گلوله مجروح و بازداشت شدند اما عاملان اصلي حادثه از محل گريختند.


به گزارش خبرنگار ما، ساعت 11و 30 دقيقه روز چهارشنبه 11 آذر ماه، قاضي مديرروستا، بازپرس ويژه قتل پايتخت با تماس مأموران كلانتري 150 تهرانسر، از مرگ مشكوك مردي 46 ساله در بيمارستان‌ فياض‌بخش باخبر شد. بازپرس لحظاتي بعد همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. نخستين تحقيقات نشان داد مقتول چهارم آذرماه پس از طرح شكايت عليه يك مرد شرور، همراه دو افسر پليس و يك سرباز راهي پاتوق قاچاق‌فروشان در فضاي سبز جاده مخصوص كرج، نرسيده به آزادگان مي‌شود. مرد شرور با همدستي 20 مرد ديگر به مأموران پليس حمله مي‌كنند كه در جريان آن يكي از مأموران پليس خلع سلاح و شاكي هم با ضربه جسم سختي بيهوش و راهي بيمارستان مي‌شود.
در بررسي‌هاي بيشتر بازپرس مشخص مي‌شود دو نفر از ضاربان هم با شليك پليس زخمي و به بيمارستان منتقل مي‌شوند.
يكي از مأموران پليس در شرح ماجرا گفت: روز حادثه مقتول با سر و وضع خونين به كلانتري آمد و از سه برادر به نام‌هاي پيمان، شهروز و فرهاد به اتهام ضرب و جرح شكايت كرد. او توضيح داد كه وقتي براي گرفتن طلبش راهي پاتوق شهروز شده بود، از سوي او و دو برادرش مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود.
مأمور پليس ادامه داد: پس از طرح شكايت، من همراه شاكي و يك افسر و يك سرباز راهي محل حادثه شدم. وقتي به آنجا رسيديم، بيش از 20 نفر داخل فضاي سبز جمع شده بودند. متوجه شديم آنجا پاتوق افراد خلافكار است. همكارم از مسير ديگري به طرف پاتوق رفت و من همراه شاكي به طرف شهروز رفتم. وقتي خواستم شهروز را بازداشت كنم ناگهان همگي با قمه، سنگ و چوب به طرف ما حمله كردند. ابتدا به آنها هشدار دادم اما فايده‌اي نداشت. پس از آن چند تير هوايي شليك كردم اما شليك هوايي هم نتوانست جلوي حمله آنها را بگيرد. در اين لحظه احساس كردم قصد خلع سلاح مرا دارند، به خاطر همين چند تير به طرف آنها شليك كردم كه يك نفرشان زخمي شد. ناگهان جسم سنگيني از پشت به سرم اصابت كرد. سپس زير مشت و لگد و چوب افراد مهاجم قرار گرفتم. در حالي كه زير دست و پاي مهاجمان بودم، شهروز و مرد ديگري، اسلحه، دستبند و افشانه اشك‌آور مرا گرفتند و به طرف خودروي نيساني گريختند سپس همكارم كه در تعقيب تعداد ديگري از مهاجمان بود با ديدن اين صحنه به طرف من برگشت و با شليك چند تير مانع فرار آنها شد. دو مرد مهاجم اين بار سوار يك خودروي پژو شدند. وقتي راننده حركت كرد همكارم راه خودرو را بست اما وقتي راننده به هشدار او توجهي نكرد، چند تير به طرف خودرو پژو شليك كرد كه راننده زخمي شد و خودرو را متوقف كرد اما دو مرد مهاجم با اسلحه و تجهيزات من گريختند. ما دو مرد زخمي را دستگير كرديم. مأمور پليس ادامه داد: در اين درگيري شاكي دوباره از طرف شهروز مورد ضرب و جرح قرار گرفت كه او را به بيمارستان منتقل كرديم تا اينكه امروز متوجه شدم فوت شده است.
در شاخه ديگري از تحقيقات دومين افسر پليس هم حرف‌هاي همكارش را تأييد كرد. سپس دو مجروح حادثه مورد تحقيق قرار گرفتند.
يكي از متهمان گفت: من معتادم. آن روز همراه دوستم كه او هم با گلوله پليس زخمي شد به پاتوق شهروز رفتم. من ديدم كه شهروز و دوستانش به طرف مأمور پليس حمله كردند. وقتي مأمور پليس تيراندازي كرد يكي از گلوله‌ها به من برخورد كرد و مجروح شدم. من ديدم كه شهروز و دوستانش مأمور پليس را كتك زدند و او را خلع سلاح كردند اما از مخفيگاه او خبر ندارم.
متهم ديگر هم گفت: وقتي درگيري اتفاق افتاد من قصد فرار داشتم كه دو مرد مسلح سوار خودروی من شدند و دستور دادند حركت كنم. من از ترس حركت كردم كه مأمور پليس ديگري به من دستور ايست داد، وقتي به دستورش توجه نكردم به طرف ما شليك كرد و من زخمي شدم.  در شاخه ديگري از بررسي‌ها مأموران پليس مخفيگاه دو متهم را شناسايي كردند. آنها وقتي قدم به محل گذاشتند اسلحه و تجهيزات پليسي سرقت شده را كشف كردند اما بررسي‌ها نشان داد دو متهم به مكان نامعلومي گريخته‌اند. يكي از دو مجروح حادثه بعد از بهبودي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. به دستور بازپرس تحقيقات بيشتر در اين باره ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن