تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816665882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه هاي اقتصادي دولت ها نبايد در تضاد هم باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آذر ۱۳۹۴ (۲:۴۰ق.ظ)
توليت آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س): برنامه هاي اقتصادي دولت ها نبايد در تضاد هم باشد موج - قم - توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: در فعاليت هاي اقتصادي به گونه اي عمل نشود که با آمد و رفت دولت ها، سياست هاي اقتصادي در تضاد هم باشد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در ديدار رئيس و مديران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، گفت: در هر انقلاب و حرکتي که به زندگي مردم مربوط مي شود، مسائل اقتصادي، از جمله صنعت، معدن و تجارت اهميت زيادي دارد.
وي با بيان اينکه برخي وزارت خانه ها و ادارات، به صورت مستقيم با مردم ارتباطي ندارد، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله نهادهايي است که در مسير تأمين نيازهاي مردم و ارتقاي سطح اقتصادي جامعه، با آنها ارتباط مستقيم دارند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي با اشاره به داستان حضرت يوسف در قرآن کريم و انجام کارهاي اقتصادي اين پيامبر الهي در راستاي نجات مردم از خشکسالي گفت: با تدبيري که اين پيامبر الهي در مسائل اقتصادي به کار بستند، مردم از خشک سالي نجات يافته و شرايط اقتصادي آنها را نيز بهبود يافت.
وي با تأکيد بر اينکه براي مسائل اقتصادي، بايد کاري کرد که مردم احساس آرامش کنند، گفت: نبايد مردم اين گونه فکر کنند که آمد و رفت مسئولان موجب تغييرات گسترده اقتصادي مي شود. اين تفکر موجب آسيب ديدن نظام مي شود.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به منويات مقام معظم رهبري درباره مسائل اقتصادي و تأکيد بر اهتمام به توليد، گفت: شما بايد در عين توجه به تجزبياتي که اندوخته ايد، رهنمودهاي رهبري را سرلوحه کارهايتان قرار دهيد و به گونه اي عمل نشود که با آمد و رفت دولت ها، سياست هاي اقتصادي در تضاد هم باشد.
وي ادامه داد: در استان قم، ظرفيت هاي اقتصادي زيادي وجود دارد، بايد در قم رنج محروميت را که در گذشته به آن تحميل شده است را برطرف نمود منابع اقتصادي به صورت عادلانه در ميان اين مردم توزيع گردد.
امام جمعه قم با اشاره به شرايط اقتصادي کشور خاطرنشان کرد: بايد به گونه اي باشد که مردم در عرصه اقتصادي به مسئولان اعتماد کامل داشته باشند و مسوولان نيز با انصاف و محبت آنچه که در اختيار دارند، در ميان مردم توزيع کنند.
در اين ديدار رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نيز در ارائه گزارشي از فعاليت هاي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: اين سازمان با توجه به جايگاه شهر مقدس قم و حضور گسترده مسافران و زائران، در عرصه اصناف و بازار، بازرسي و نظارت ويژه اي دارد که در اين راستا بيش از ۵۰ بازرس همواره در حال فعاليت هستند.
وي افزود: مبارزه با توزيع کالاي قاچاق، افزايش ۲۰ درصدي صادرات استان، دعوت از هيأت هاي تجاري به بازار قم و عرضه توليدات استاني به ساير کشور ها از جمله کارهايي است که در عرصه تجارت انجام شده است.
احمد ذاکري درباره حوزه صنعت نيز افزود: با توجه به رکود بازار، بخش صنعت استان با مشکلات زيادي روبرو است که در اين راستا، سياست سازمان شناسايي نقاط قوت و ضعف از طريق تحقيقات ميداني و بازديد و شناسايي و بررسي آنها مي باشد.
وي مشکلات مالياتي، بانکي، بيمه، تأمين اجتماعي و امور زيربنايي را از مشکلات صنعت استان برشمرد و گفت: بر اساس ابلاغ دستورالعمل رفع موانع توليد و تشکيل ستاد تسهيل، اقدامات ارزشمندي در اين عرصه انجام شد.
ذاکري خاطرنشان کرد: معادن ارزشمندي در استان وجود دارد که از جمله آنها، معدن منگنز، شن و ماسه، گچ و آهک مي باشد، البته در اين عرصه مراقب هستيم که اين استخراج ها، بر محيط زيست صدمه وارد نکند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن