تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814688609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله سعیدی: برنامه‌های اقتصادی دولت‌ها نباید با هم در تضاد باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آیت‌الله سعیدی:
برنامه‌های اقتصادی دولت‌ها نباید با هم در تضاد باشد
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: در فعالیت‌های اقتصادی به گونه‌ای عمل نشود که با آمد و رفت دولت‌ها، سیاست‌های اقتصادی در تضاد هم باشد.

خبرگزاری فارس: برنامه‌های اقتصادی دولت‌ها نباید با هم در تضاد باشد



به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار رئیس و مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در هر انقلاب و حرکتی که به زندگی مردم مربوط می‌شود، مسائل اقتصادی، از جمله صنعت، معدن و تجارت اهمیت زیادی دارد. تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه برخی وزارت‌خانه‌ها و ادارات، به صورت مستقیم با مردم ارتباطی ندارند، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله نهادهایی است که در مسیر تأمین نیازهای مردم و ارتقای سطح اقتصادی جامعه با آنها ارتباط مستقیم دارد.

وی با اشاره به داستان حضرت یوسف (ع) در قرآن کریم و انجام کارهای اقتصادی این پیامبر الهی در راستای نجات مردم از خشکسالی گفت: با تدبیری که این پیامبر الهی در مسائل اقتصادی به کار بست، مردم از خشکسالی نجات یافتند و شرایط اقتصادی آنها نیز بهبود یافت.

سعیدی با تأکید بر اینکه برای مسائل اقتصادی، باید کاری کرد که مردم احساس آرامش کنند، گفت: نباید مردم این گونه فکر کنند که آمد و رفت مسئولان موجب تغییرات گسترده اقتصادی می‌شود. این تفکر موجب آسیب دیدن نظام می‌شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره مسائل اقتصادی و تأکید بر اهتمام به تولید گفت: شما باید در عین توجه به تجربیاتی که اندوخته‌اید، رهنمودهای رهبری را سرلوحه کارهایتان قرار دهید و به گونه‌ای عمل نشود که با آمد و رفت دولت‌ها، سیاست‌های اقتصادی در تضاد هم باشد.

امام جمعه قم ادامه داد: در استان قم، ظرفیت‌های اقتصادی زیادی وجود دارد، باید در قم رنج محرومیت را که در گذشته به آن تحمیل شده است، برطرف کرد و منابع اقتصادی به صورت عادلانه در میان این مردم توزیع شود.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای باشد که مردم در عرصه اقتصادی به مسئولان اعتماد کامل داشته باشند و مسئولان نیز با انصاف و محبت آنچه که در اختیار دارند، در میان مردم توزیع کنند. انتهای پیام/2258/غ

http://fna.ir/MR4W06





94/09/14 - 15:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن