تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوپک ارزش شرکت های نفتی آمریکا را تا 5 درصد کاهش داد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: نگرانی از ادامه کاهش قیمت نفت علت کاهش ارزش سهام
به دنبال تصمیم اوپک برای حفظ سطح تولید خود در نشست روز جمعه 13 آذر ماه، ارزش سهام شرکت های نفتی آمریکا از 1 تا 5 درصد کاهش یافت.
نگرانی ها از اینکه ممکن است قیمت های پایین نفت تا سال ها تداوم یابد موجب شد تا روز جمعه پس از نشست بی نتیجه اوپک، ارزش سهام شرکت های نفتی آمریکایی کاهش یابد.
وزرای کشورهای عضو اوپک که یک سوم عرضه نفت جهان را در اختیار دارند، نشست خود در وین را با یک یادداشت ناموزون به پایان بردند و نتوانستند در مورد سقف تولید خود در سال آینده به یک تصمیم واحد برسند.
پس از آنکه ایران اعلام کرد که تا زمانی که از زیر تحریم های غرب بیرون نیاید، هیچ گونه محدودیتی را نخواهد پذیرفت، مذاکرات شکست خورد.
وزیر نفت عراق نیز همین احساسات را منتقل کردو پس از نشست پرسید، وقتی تولید کنندگان غیرعضو اوپک هیچ محدودیتی برای تولید خود نمی پذیرند، چرا اعضای اوپک باید چنین محدودیتی را بر خود تحمیل کنند.
این اظهارات نگرانی ها از فزونی عرضه در بازار را تشدید کردو موجب شد قیمت نفت خام آمریکا به زیر 40 دلار در بشکه برسد و سهام شرکت های انرژی آمریکا ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جمهوری اسلامی ]

شنبه ، ۱۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن