تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814995457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت رسانی ستاد اربعین تا ۵ روز بعد از اربعین ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران:
خدمت رسانی ستاد اربعین تا ۵ روز بعد از اربعین ادامه دارد

اربعین


شناسهٔ خبر: 2991901 - شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
جامعه > شهری

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به تشریح خدمات انجام شده شهرداری تهران از آغاز محرم تاکنون پرداخت و گفت: خدمت رسانی ستاد اربعین شهرداری تهران تا ۵ روز بعد از اربعین ادامه دارد. به گزارش خبرگزاری مهر، منصور باقرصاد با بیان این که شهرداری تهران در کمیته های مختلف فرهنگی، پشتیبانی و تدارکات ستاد اربعین به ریاست وزیر کشور حضور داشته است و توانسته است ماموریت های مختلفی را در داخل کشور و همچنین شهرهای نجف و کربلا انجام دهد گفت:علاوه بر حضور شهرداری تهران در کمیته اربعین، بر اساس درخواست استانداری و شورای شهر کربلا و نجف در سال گذشته و امسال، تفاهم نامه هایی در دو بخش ایام اربعین و ایام بعد از اربعین  منعقد کردیم و بر اساس آن، در ایام اربعین اقدام به نگهداشت شهر و مسائلی از جمله جمع آوری زباله ها کردیم و بعد از اربعین نیز موضوعات کارشناسی و طراحی مطالعات را انجام داده ایم. به گفته باقرصاد شهرداری تهران با ایجاد ستاد برگزاری اربعین از آغاز تاکنون توانسته است خدمات مختلفی را در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه و همچنین داخل کشور عراق انجام دهیم. ایجاد سرویس های بهداشتی متعدد، ایجاد موکب ها، اختصاص امکانات پزشکی و دارویی و خدمات آتش نشانی جهت ایمنی از جمله خدماتی است که توسط ستاد اربعین شهردرای تهران به زوار ایرانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به حضور اتوبوس های شرکت واحد در مرزها و داخل کشور عراق نیز گفت: عمده خدمات صورت گرفته در این زمینه در داخل مرزهای عراق بوده است، به نحوی که تعداد ۶۵۰ تا ۸۰۰ دستگاه اتوبوس در داخل مرزهای عراق کار خدمت رسانی را صورت داده اند.

باقرصاد در ادامه گفت: نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران در شهر نجف نسبت به نظافت شهر و جمع آوری ضایعات طبق تفاهم نامه امضا شده اقدام کردند. رنگ آمیزی معابر و خیابان ها و انجام کارهای زیباسازی از جمله اقداماتی دیگری است که توسط ستاد خدمات شهری شهرداری تهران در شهرهای نجف و کربلا صورت گرفته است.

قائم مقام ستاد اربعین شهرداری تهران با عنون این مطلب که شهرداری تهران در جاده کربلا و نجف دست به ایجاد موکب های مختلفی زده است، گفت: موکب اصلی شهرداری تهران با ظرفیت اسکان بیش از ۱۵ هزار نفر دارای تمامی امکانات ممکن بوده است.

باقرصاد ضمن تشریح فعالیت های ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: امسال از ۱۰ روز به آخر محرم نیروهای خود را در شهر نجف مستقر کردیم و در ۱۰ روز اول صفر نیز ۶۰۰ نفر را برای اقدامات شهری از قبیل نظافت، زیباسازی و ... در شهرهای کربلا و نجف استقرار دادیم.

به گفته باقرصاد، در دهه دوم صفر نیز گروه های دیگر خدمات شهری به تعداد ۱۷۰۰ نفر وارد عراق شدند و رد شهرهای نجف و کربلا به خدمت رسانی مشغول شدند. وی با اشاره به خدمات صورت گرفته توسط سامانه ۱۳۷ شهردرای تهران گفت: این سامانه با ایجاد کاری ابتکاری اقدام به هدایت زوار به مکان های مقدس می کرد، ضمن این که هدایت موضوع گم شدگان را نیز بر عهده داشت.

باقرصاد با بیان این که کارهای صورت گرفته توسط ستاد اربعین شهرداری تهران با استقبال گسترده عراقی ها انجام شد، عنوان کرد: هم اکنون نیز موکب های شهرداری در سه مرز مهران، چذابه و شلمچه حضور دارند و به خدمات رسانی مشغول هستند.

وی با عنوان این مطلب که طبق بخشنامه ستاد اربعین شهرداری تهران تا ۵ روز بعد از اربعین در مرزها و داخل کشور عراق فعالیت می کند، گفت: جهت بازگشت زائران به کشور نیز دستگاه های مختلفی حضور دارند که شهرداری تهران نیز یکی از این ارگان هاست که تلاش دارد تا زائران به صورتی کاملا مطمئن به کشور بازگردند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن