تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814688431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک مخابراتی شرکتهای اروپایی به داعش


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کمک مخابراتی شرکتهای اروپایی به داعش
هفته نامه اشپیگل در گزارشی فاش کرد که شرکت‌های اروپایی ازطریق سیستم‌های ماهواره‌ای امکان دسترسی داعش در عراق و سوریه به اینترنت را فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ - 05 December 2015


هفته نامه اشپیگل در گزارشی فاش کرد که شرکت‌های اروپایی ازطریق سیستم‌های ماهواره‌ای امکان دسترسی داعش در عراق و سوریه به اینترنت را فراهم می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نامه "اشپیگل" در گزارشی این مسئله را فاش کرد که شرکت های اروپایی مقدمات لازم برای دستیابی داعش به اینترنت را فراهم می کنند.


بر این اساس ظاهرا داعش در سوریه و در عراق از خدمات اینترنت اپراتور ماهواره ای اروپا استفاده می کند. در این مناطق هزاران سیستم ماهواره ی نصب شده است که برای کاربران دسترسی به اینترنت را فراهم می کند. حداقل صدها مورد از این تجهیزات ماهواره ای در مناطق تحت اشغال تروریسم داعش قرار دارد که برای این گروه تروریستی دسترسی به اینترنت، تبلیغات و مبادله اطلاعات را فراهم می کند.


به گزارش هفته نامه "اشپیگل" تاسیسات ماهواره ای داعش بخصوص با شرکت های ماهواره ای اروپایی از جمله شرکت انگلیسی Avanti Communications»» و شرکت فرانسوی یوتل ست «Eutelsat» در ارتباطند.  


از آنجایی که ساختارهای ارتباط تلفنی در سوریه تا حد زیادی نابود شده است دسترسی به اینترنت تنها از طریق ماهواره ممکن است. داعش در مناطق تحت سیطره خود دسترسی ماهواره ای به اینترنت برای کابران را مدیریت می کند.


بر این اساس این تجهیزت ماهواره ای شامل یک دیش، یک مودم و دستگاه های فرستنده و گیرنده می شود که بخصوص با ماهواره های شرکت انگلیسی «Avanti Communications» و شرکت فرانسوی یوتل ست «Eutelsat»در ارتباطند.  


 به گزارش «اشپیگل"  در شهرهایی مانند رقه و دیرالزور که نیروهای گروه داعش بر آن تسلط دارند، تروریست‌ها ارتباط‌های اینترنتی را کنترل می‌کنند و مانع خرید مستقیم تجهیزات لازم از سوی مردم عادی می‌شوند.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن