تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820942577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش «خانه امن» در قزوین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: کانون خبرنگاران نبأ: اولیای اعضای دانش آموزان دختر عضو هیئت های مرکزی قرارگاه های شهرستان قزوین به منظور آشنایی با تشکل انجمن اسلامی و مشاوره تربیتی فرزندانشان در همایش «خانه امن» شرکت کردند.
به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا ، در این همایش که به همت واحد خواهران اتحادیه استان قزوین و با حضور محمدرضا فلاح، مسئول اتحادیه استان و حسینی کارشناس مسئول مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در سالن اجتماعات اتحادیه استان برگزار شد، اولیای اعضای هیئت های مرکزی قرارگاه های شهرستان قزوین حضور یافتند.
در ابتدای این همایش مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین، از اعتماد خانواده ها به اتحادیه و اهمیت دادن خانواده ها به امور تربیتی فرزندانشان تشکر کردند.
وی در ادامه گفت: انجمن اسلامی دانش آموزان از قدیمی ترین تشکل های دانش آموزی است که پس از انقلاب اسلامی و با نظر مستقیم رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد.

فلاح افزود: انجمن اسلامی دانش آموزان، تنها تشکلی است که زیر نظر مستقیم نماینده مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری به فعالیت می پردازد و وی به دقت بر فعالیت های اتحادیه نظارت می کنند.
وی افزود: اغلب شهدای دانش آموز، از اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان بودند و این نشان دهنده راه و هدف ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]
همایش «خانه امن» در قزوین برگزار شد



همایش «خانه امن» در قزوین برگزار شد






شنبه ، ۱۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن