تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821026392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محرومیت هنوز در چهره کهگیلویه و بویراحمد دیده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار استان در دولت سازندگی؛
محرومیت هنوز در چهره کهگیلویه و بویراحمد دیده می شود

صوفی.JPG


شناسهٔ خبر: 2991151 - شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
استانها > کهگیلویه و بویراحمد

دهدشت - وزیر تعاون دولت اصلاحات گفت: هنوز محرومیت در چهره استان کهگیلویه و بویراحمد دیده می شود. پبه گزارش خبرنگار مهر، علی صوفی شامگاه جمعه در همایش اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: شهرستان کهگیلویه با دارا بودن دشت، منابع آبی و ظرفیتهای گردشگردی و... باید از مناطق مهم برای تولید اشتغال باشد و در این راستا همه مسئولان باید کمک‌کار رفع بیکاری از این شهرستان باشند و این در دستور کار آنها قرار گیرد. استاندار اسبق استان افزود: روزی که به کهگیلویه و بویراحمد آمدم از تمام این مشکلات وعقب ماندگی ها خبر داشتم ولی الان بعد از سال ها هنوز محرومیت در چهره این استان هویداست. وزیر تعاون دولت اصلاحات همچنین با بیان این که حفظ وحدت، همدلی وهمراهی و احساس دلسوزی میان ملت و مسئولان امر مهمی است که می تواندموفقیت را دوچندان کند، گفت: ما هیچ راهی نداریم جز آنکه همه سلایق مختلف را در کنار یکدیگر تحمل کنیم واحترام بگذاریم تا نتیجه آن به نفع مردم باشد. سلامت و امنیت در انتخابات مدنظر قرارگیرد وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: در چنین شرایطی حضور حداکثری، سلامت و امنیت انتخابات از مؤلفه‌های مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت سازندگی تصریح کرد: حفظ وحدت و استمرار آن در جامعه و ایجاد انسجام بیشتر در بین گروه‌های مختلف از مسائل مهم و مورد نیاز در کشور است. صوفی افزود: امیدواریم با همکاری همه مسئولان و با حفظ وحدت و انسجام برای بالندگی بیشتر تلاش کنیم و با حفظ آرامش، خدمت به مردم و رفع مشکلات سرلوحه کار همه قرار گیرد. وی اظهارداشت: در فصل جدیدی که پیش روی ملت باز شده امیدواریم با همدلی و اتحاد بیشتر با بهره مندی از نیروی متخصص و کارآمد موجود در استان گامهای موثری برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد برداشته شود.

صوفی با توصیه به همه جریان‌های سیاسی مبنی بر اولویت قرار دادن منافع ملی بر منافع جناحی، تصریح کرد: مبنای حرکت همه جریان‌های سیاسی در انتخابات اسفندماه جاری باید مشارکت حداکثری مردم باشد و اگر جریانی بخواهد پیروزی خود را در یک میدان غیر رقابتی و با کاهش مشارکت مردم گره بزند در حق انقلاب جفا کرده است. وی افزود: بنابراین راهبرد اصلی همه جریانات و گروه‌های سیاسی باید مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی پرشور باشد.
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن