تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820836004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل همسر و 2 کودک: زیرفشار مادرزن و باجناقم بودم!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قاتل همسر و 2 کودک: زیرفشار مادرزن و باجناقم بودم!
مرد جنايتكار كه همسر و دو فرزندش را به قتل رسانده بود، براي بررسي سلامت روحي و رواني به پزشكي قانوني معرفي شد. اولين گزارش خبرنگار ما از اين حادثه روز پنج شنبه 5 آذر ماه در صفحه حوادث به چاپ رسيد.


به گزارش خبرنگار ما، صبح ديروز براي نخستين بار شادمهر 27 ساله كه متهم است روز پنج شنبه 26 آبان ماه همسر و دو پسر دوساله و 15 روزه‌اش را در جنايتي هولناك در خانه‌شان حوالي منطقه نعمت‌آباد به قتل رسانده، در شعبه سوم بازپرسي دادسراي جنايي تهران مقابل قاضي منافي آذر مورد بازجويي قرار گرفت و به قتل همسر 20 ساله و دو پسرش اعتراف كرد. متهم روز حادثه پس از مصرف شيشه دست به جنايت زد و پس از يك دعواي ساختگي با يكي از همسايه‌ها،  راهي زندان شد تا در حادثه‌اي كه رقم زده بود، مأموران پليس را فريب دهد، اما هفت روز بعد از زندان با خواهرش تماس گرفت و از او خواست براي آزادي‌اش وثيقه‌اي آماده كند و همين موضوع باعث شد تا شوهر خواهرش پاي در قتلگاه اين خانواده بگذارد و اجساد اين سه عضو خانواده را كشف كند.  متهم لحظه‌اي كه وارد شعبه شد، خيلي آرام روي صندلي نشست و چشمانش را به زمين دوخت. سعي كرد با سكوتش مظلوم‌نمايي كند و ابتدا پرسش‌هاي بازپرس را با بله و خير جواب داد. وقتي بازپرس از او خواست درباره حادثه بيشتر توضيح دهد، انگار زبانش كمي باز و جواب‌هايش طولاني‌تر شد. متهم در ادعايي گفت: من اهل يكي از روستاهاي شهرستان هشتگرد هستم. چندين سال قبل معتاد به مواد مخدر شدم. همه جور مواد را از شيشه تا هروئين و كراك مصرف كردم. غرق در مصرف مواد بودم كه عاشق يكي از دختر‌هاي روستا شدم. پس از اين تصميم گرفتم اعتيادم را ترك كنم و به خواستگاري دختر مورد علاقه‌ام بروم. دو سالي از ترك اعتيادم گذشته بود تا اينكه خانواده‌اش با ازدواج ما موافقت كردند. پس از اين به تهران آمدم و استاد رنگ‌كاري مبل شدم. زندگي‌ام داشت رونق مي‌گرفت كه بعد از هفت سال دوري از مواد دوباره به شيشه روي آوردم. سه هفته قبل از حادثه بود كه يكي از دوستانم در بزم دوستانه‌اي تعارف كرد مواد مصرف كنم و من هم مصرف كردم. پس از آن زندگي‌ام رو به تباهي رفت. وي در پاسخ به سؤال قاضي كه قبل از اعتياد با همسرت اختلاف نداشتي، گفت: قبل از اين به خاطر باجناقم با همسرم اختلاف پيدا كردم. يك سال قبل متوجه شدم، باجناقم هميشه پشت سر من حرف مي‌زند تا اينكه يك روز وقتي به خانه ما آمد با او درگير شدم و دو ضربه چاقو به او زدم. پس از حادثه او را به بيمارستان بردند تا اينكه بهبود پيدا كرد و به اداره پليس رفت و از من شكايت كرد. من در دادگاه محكوم به 60 ميليون ديه شدم، اما پولي نداشتم به او بدهم. از آن روز به بعد مادرزنم هميشه به همسرم مي‌گفت كه ديه او را بدهيم و همين موضوع باعث درگيري ما شد. من 12 ميليون به او دادم، اما او اصرار داشت همه ديه‌اش را بگيرد. روز حادثه شيشه مصرف كرده بودم كه با همسرم درگير شدم. گلويش را گرفتم و آنقدر فشار دادم تا اينكه نفسش قطع شد. پس از اين شال‌گردني را به گلويش پيچاندم وآنقدر كشاندم تا مطمئن شوم فوت كرده است. پسر 15 روزه‌ام در همان اتاق خواب بود كه او را هم خفه كردم و بعد به سراغ پسر دو ساله‌ام رفتم. او در اتاق ديگري در حال بازي بود و متوجه درگيري ما نشده بود. وقتي او را ديدم به من لبخندي زد و شايد هم مي‌خواست با او بازي كنم. اين آخرين لبخند پسرم بود كه لحظاتي بعد به گريه تبديل شد و بعد هم با همان شال‌گردن. . . .
وي در پاسخ به سؤال ديگري كه چطور همسايه‌ها متوجه درگيري شما نشدند، گفت: 15 روز قبل همسرم را براي زايمان به خانه مادرش در هشتگرد بردم تا اينكه دو روز قبل از حادثه او را به خانه برگردانم و همسايه‌ها هم متوجه نشدند. از طرفي هم ما هميشه با هم درگيري داشتيم و اين موضوع براي همسايه‌ها عادي بود.
متهم وقتي با اين سؤال كه دو فرزندت را به چه گناهي كشتي، ابتدا دقايقي سكوت كرد و بعد گفت: من حالت عادي نداشتم و وقتي همسرم را كشتم براي اينكه به زندگي‌ام پايان دهم، طناب داري را آماده كردم و بعد تصميم گرفتم دو فرزندم بكشم تا در آن دنيا با هم باشيم، اما پس از قتل سه عضو خانواده از خودكشي پشيمان شدم.
وي در پاسخ به اين سؤال كه چرا در زندان به مأموران نگفتي همسر و دو فرزندت را كشتي گفت: باور نداشتم كه همسر و دو پسرم را در خانه به قتل رسانده‌ام و فكر مي‌كردم واقعيت نداشته باشد تا اينكه بازپرس به سراغم آمد و موضوع را به من گفت و من هم اعتراف كردم. وي در پايان گفت: من دفاعي از خودم ندارم، اعدامم كنيد.
در پايان متهم به دستور قاضي منافي آذر براي بررسي سلامت روحي و رواني به پزشكي قانوني معرفي شد. تحقيقات از متهم از سوي كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي ادامه دارد.



منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن