تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820789046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات رسانی تا بازگشت همه زائران حسینی ادامه می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: موسوی حضور کارکنان شهرداری اهواز در خدمات رسانی به زوار حسینی را باعث ارتقای انگیزه آنان و تسری این روحیه معنوی در شهرداری اهواز ارزیابی کرد و گفت: شایسته است در این خصوص از تدابیر استاندار خوزستان نیز تقدیر کنم.
شهردار کلانشهر اهواز از عزم مجموعه مدیران و پرسنل شهرداری اهواز برای خدمت به زوار اربعین حسینی تا آخرین زائر خبر داد.
سیدخلف موسوی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چزابه که به همراه مدیران و برخی از اعضای شورای شهر اهواز بود در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح فعالیت های شهرداری اهواز در حوزه های مختلف عمرانی ، فرهنگی و خدماتی پرداخت و گفت: برای شهرداری اهواز مایه افتخار است که برای سومین سال متوالی در پایانه مرزی چذابه به عنوان خدمتگزار زوار اباعبدالحسین (ع) به خدمات رسانی بپردازد.
شهردار کلانشهر اهواز بیان داشت: تاسیس و راه اندازی پایانه مرزی چذابه قدمت زیادی ندارد و بر این اساس از زیرساخت های عمرانی مناسبی برخوددار نیست .
موسوی ادامه داد: اما در 3 سال اخیر با همت و تلاش استاندار خوزستان این پایانه مرزی به مکانی قابل قبول برای تردد مسافران و زوار اباعبدالله الحسین تبدیل شده است.
شهردار کلانشهر اهواز تصریح کرد: البته به لحاظ ایجاد زیرساخت ها و امکانات زیربنایی این پایانه نیازمند عزم استانی و ملی است تا بتواند خدمات مناسب تری و باکیفیت تری به مسافران و زائران ارائه دهد.
موسوی بیان داشت: ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

پنجشنبه ، ۱۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن