تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820262109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات نحوه خدمات‌رساني به زائران حسيني در مسير برگشت از عتبات عاليات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۹:۸ق.ظ)
جزئيات نحوه خدمات‌رساني به زائران حسيني در مسير برگشت از عتبات عاليات موج - مدير کل راه‌آهن جنوب با اشاره به نحوه خدمات‌رساني به زائران حسيني در مسير برگشت از عتبات عاليات گفت: در بازه زماني ۱۱ تا ۱۴ آذر هر روز ۵ رام قطار از خوزستان به تهران و يک رام قطار از اهواز به مشهد سير مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالکريم درويش‌زاده درباره نحوه اجرايي شدن برنامه‌هاي شرکت راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران براي خدمات‌دهي به زائران حسيني در ايام اربعين گفت: هم اکنون بعد از خرمشهر تا مرز شلمچه ترافيک سنگيني وجود دارد بر همين اساس قسمتي از مسير را بسته‌اند و زائران پياده تا مرز مي‌روند.
وي افزود: با توجه به کثرت زائران از منطقه پل نو که بعد از خرمشهر قرار دارد٬ از ابتداي آذر زائران با يک قطار محلي به طور مرتب هر نيم ساعت يک‌بار به مرز شلمچه منتقل مي‌شوند طول اين مسير ۸ کيلومتر است و قطار محلي يادشده بدون دريافت هر گونه وجهي در هر سير بالغ بر ۳۰۰ نفر را به مرز شلمچه منتقل مي‌کند.
مدير کل راه‌آهن جنوب (اهواز) با اشاره به نحوه خدمات‌رساني به زائران حسيني در مسير برگشت از عتبات عاليات اظهار کرد:‌ روند برگشت زائران از روز يازدهم آذر آغاز مي‌شود بر همين اساس ۲ قطار محلي ۲ طبقه در مسير خرمشهر-اهواز و برعکس به طور ۲۴ ساعته تردد مي‌کنند تا زائران از خرمشهر به اهواز منتقل شوند علاوه بر اين زائراني که به اهواز مي‌آيند مي‌توانند با ۲ رام قطار محلي دو طبقه به بندر امام (ره) يا با يک رام قطار محلي به شوش-انديمشک بروند.
درويش‌زاده ادامه داد: براي مسيرهاي برون استاني نيز از ۱۱ تا ۱۴ آذر هر روز ۲ رام قطار در مسير اهواز-تهران، ۲ رام قطار در مسير خرمشهر-تهران، يک رام قطار در مسير انديمشک-تهران و يک رام قطار در مسير اهواز-مشهد سير خواهند داشت که ۵۰ درصد اين قطارها براي جابه‌جايي زائران حسيني بازگشته از عتبات عاليات در نظر گرفته شده است. البته در صورتي که از سفر با قطار استقبال شود اين آمادگي وجود دارد که تعداد قطارهاي در نظر گرفته شده براي اين ايام را تا دو برابر افزايش دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن