تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815641953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاوت سياست گذاري براي بهسازي مناطق مختلف بافت هاي فرسوده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آذر ۱۳۹۴ (۹:۳۳ق.ظ)
مديرکل دفتر مطالعات کاربردي شرکت عمران و بهسازي در گفتگو با موج عنوان کرد: تفاوت سياست گذاري براي بهسازي مناطق مختلف بافت هاي فرسوده موج - مديرکل دفتر مطالعات کاربردي شرکت عمران و بهسازي شهري گفت: سياست‌گذاري‌ها براي فعال کردن اقدامات نوسازي و بهسازي در محله‌هاي مختلف با يکديگر تفاوت دارد.
مونا عرفانيان سليم، مديرکل دفتر مطالعات کاربردي و امور ترويجي شرکت عمران و بهسازي در جريان بازديد از بافت فرسوده منطقه نازي‌آباد، به خبرنگار موج گفت: نحوه اقدامات شرکت عمران و بهسازي براي نوسازي و تغيير چهره محله‌ها با بافت فرسوده در مناطق و محله‌هاي مختلف شهر با يکديگر فرق مي‌کند.
وي گفت: به‌عنوان‌مثال در محله‌اي مانند نازي‌آباد که از نظر قدمت تاريخي محله‌اي قديمي و تاثيرگذار در تاريخ محسوب مي‌شود، بايد اقدامات به‌گونه‌اي صورت گيرد که شايسته آن محله باشد. سياست‌گذاري‌ها و برنامه‌ها براي فعال کردن اقدامات نوسازي و بهسازي در محله‌هاي مختلف مي‌تواند با يکديگر متفاوت باشد.
مديرکل دفتر مطالعات کاربردي شرکت عمران و بهسازي شهري تاکيد کرد: اين مساله به‌خصوص در تهران که در آن بحث حاشيه‌نشيني مطرح است، بسيار بااهميت است.
عرفانيان ادامه داد: به‌ عنوان‌ مثال مساله سکونتگاه‌هاي غيررسمي در تهران اقدامات مربوط به خود را طلب مي‌کند، زيرا موضوعي که به‌خصوص در مورد تهران صدق مي‌کند، آن است که علاوه بر مهاجرت از روستاها به کلان‌شهرها، ما در مناطق حاشيه‌اي و اسکان غيررسمي تهران بيشتر از آنکه مهاجرت از روستا به شهر داشته باشيم مهاجرت از شهرهاي ديگر و مهاجرت از محله‌هاي ديگر داريم.
وي تاکيد کرد: از آنجا که وضعيت بد اقتصادي موجب شده تا هر روز فشار بيشتر در خصوص تامين مسکن به مردم وارد شود، مردم ناخودآگاه مجبور به جابه‌جايي‌هاي سکونتي مي‌شوند و در نهايت در سکونتگاه‌هاي غيررسمي ساکن مي‌شوند که البته بسياري از آن‌ها افرادي هستند که پيش از مهاجرت در مناطق مناسبي در شهر زندگي مي‌کردند؛ در نتيجه ارتقاي زندگي در تهران از مهم‌ترين مسائلي است که بايد مورد توجه و اقدام قرار گيرد.
عرفانيان با بيان اينکه اقدامات عمراني، خود مراحل و حوزه مختلفي دارد، گفت: در بحث عمران مي‌تواند حوزه‌هاي عمومي و زيرساخت‌هاي شهر را شامل شود.
وي ادامه داد: نوسازي مسکن و ساخت و ساز مسکن نيز جزو اقدامات عمراني مي‌شود، اما؛ قطعا بالا بردن سطح بهداشت محله، سطح آموزش و ارتقاي شرايط اقتصادي ساکنان ازجمله فعاليت‌هايي است که بايد همزمان با يکديگر انجام شود تا بتوانيم شرايط را در محله‌ها بهبود بخشيم.
وي افزود: بحث ديگر اتصال اين محلات به‌کل شهر است، اگر نتوانيم ارتباط درست بين محله و منطقه را با کل شهر تعريف کرده و تامين کنيم، نمي‌توانيم به اهدافي که مي‌خواهيم برسيم و فقط به اهداف کوتاه‌مدت و سطحي دست پيدا خواهيم کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن