تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799097491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاري حق مالکيت به خانه‌ها و زمين هاي فاقد سند در بافت‌هاي فرسوده شهري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۵ب.ظ)
واگذاري حق مالکيت به خانه‌ها و زمين هاي فاقد سند در بافت‌هاي فرسوده شهري موج - مدير عامل شرکت عمران و بهسازي شهري ايران از اجراي طرح بزرگ ملي به منظور واگذاري حق مالکيت به خانه‌ها و زمين‌هاي فاقد سند در بافت‌هاي فرسوده شهري با همکاري سازمان ملي زمين و مسکن خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد سعيد ايزدي در حاشيه سومين نشست تخصصي کارگروه منطقه‌اي بهسازي مناطق نابسامان شهري آسيا-اقيانوسيه افزود: در اين طرح که تفاهم‌نامه آن در دست تهيه است، سازمان ملي زمين و مسکن، به زمين‌هاي فاقد سند در بافت‌هاي فرسوده شهري، سند واگذار مي‌کند تا در برنامه نوسازي و بهسازي بافت‌هاي فرسوده شهري قرار بگيرند.
معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه اين طرح در 130 هزار هکتار بافت‌هاي فرسوده شهري در کشور اجرا مي‌شود، گفت: همه افراد فاقد سند در بافت‌هاي حاشيه‌نشيني شهرها و بافت‌هاي فرسوده محدوده شهرها مي‌توانند با اخذ اسناد مالکيت، نسبت به نوسازي و بهسازي اين بافت‌ها اقدام کند.
ايزدي يادآور شد: اين طرح ملي يکي از بزرگ‌ترين مشکلات نوسازي و بهسازي بافت ناکارآمد شهري را برطرف مي‌کند تا ساکناني که سال‌ها، تقاضاي اخذ سند مالکيت داشتند بتوانند با نقش حداقلي و راهبري دولت، واحدهاي مسکوني خود را نوسازي و يا بهسازي کنند.
وي در خصوص پرداخت تسهيلات به بافت‌هاي فرسوده شهري نيز گفت: در چارچوبي که سازمان مديريت و برنامه‌ريزي نيز موافقت کرده است، تاکنون 55 هزار نفر براي دريافت تسهيلات نوسازي و بهسازي بافت‌هاي فرسوده به بانک مسکن معرفي شده است تا بتوانند با طي مراحل قانوني بافت‌هاي فرسوده خود را نوسازي کنند.
مدير عامل شرکت عمران و بهسازي شهري ايران يادآور شد: با توجه به کمبود منابع مالي بانک‌ها، هفت بانک عامل براي پرداخت اين تسهيلات در نظر گرفته شده است که در سال جاري اميدواريم 120 نفر بتوانند از اين تسهيلات براي نوسازي و بهسازي واحدهاي مسکوني خود با سود 10 درصد اقدام کنند.
ايزدي تصريح کرد: انتظار داريم که سال آينده افراد بيشتري براي دريافت تسهيلات نوسازي و بهسازي بافت‌هاي فرسوده به بانک‌هاي عامل معرفي شوند و بانک‌هاي خصوصي نيز در اين عرصه بتوانند مشارکت خود را آغاز کنند.
معاون وزير راه و شهرسازي در ادامه با اشاره به برگزاري سومين نشست تخصصي کارگروه منطقه‌اي بهسازي مناطق نابسامان شهري در تهران اظهار داشت: در اين نشست نمايندگاني از 65 کشور عضو در منطقه آسيا و اقيانوسيه در سه روز، تجارب خود را براي ساماندهي بافت‌هاي شهري مطرح مي‌کنند تا بتوانيم تصميمات اين اجلاس را پس از مستندسازي به دبيرخانه دايمي اجلاس وزراي مسکن و شهرسازي در هند و دبيرخانه کارگروه منطقه‌اي در کره جنوبي ارسال کنيم تا کشورهاي عضو بتوانند از تجربه‌هاي ساير کشورها براي بهسازي مناطق نابسامان شهري خود استفاده کنند.
ايزدي در خصوص ستاد ملي بازآفريني شهري نيز گفت: براي اجراي نوسازي و بهسازي بافت‌هاي شهري، ستاد ملي بازآفريني با حضور 22 وزارتخانه و دستگاه‌هاي اجرايي جلسات مستمري را برگزار مي‌کند تا بتوانيم با ارائه راهکارهاي مناسب بهسازي و نوسازي بافت‌هاي فرسوده شهري با سرعت بيشتر دنبال کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن