تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820445992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«گلخانه» در سالروز تاسیس شبکه سه سیما ستاره باران می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: «گلخانه» در سالروز تاسیس شبکه سه سیما ستاره باران می شود ستاره های شبكه ٣ به مناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس این شبکه میهمان برنامه «گلخانه» می شوند و خاطرات خود از سال ها فعالیت در این شبکه را ورق می زنند .
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ آذر ساعت 09:03

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، با نزدیك شدن به ١٤ آذر ماه، سالروز تاسیس شبكه سه و برنامه ریزی شبكه سه در برنامه «گلخانه» برای پرداختن هرچه بهتر به این اتفاق، پنج شنبه و جمعه هفته جاری مجریان و چهره های محبوب تلویزیون، میهمان قاب جادویی می شوند و از تجربه سال ها فعالیت خود در این شبكه می گویند .
بدین ترتیب پنج شنبه ١٢ آذر ، جواد خیابانی كه گزارش او برای بازی تیم های ملی ایران - استرالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی ٩٨ فرانسه خاطره انگیزترین گزارش ورزشی از سوی مخاطبان تلویزیون برگزیده شد، به همراه حمید استیلی از خاطرات آن روزها می گویند .
در بخش بعدی این برنامه احسان علیخانی به «گلخانه» خواهد آمد و فعالیت هایش به عنوان مجری و برنامه ساز را مرور می كند .
این ویژه برنامه «گلخانه» که برخلاف روال عادی پخش خود از ساعت ٢٠:٣٠ روانه آنتن خواهد شد، همچنین میهمان ویژه دیگری نیز دارد. عادل فردوسی پور مجری محبوب برنامه «نود» نیز از جمله چهره هایی است که از خاطره سال ها فعالیت خود در شبکه سه سیما می گوید. 
در این ویژه برنامه سعی شده تا نظرات شخصیت های برجسته ورزشی و هنری نیز درباره برنامه هفده ساله «نود» مطرح شود. رامبد جوان، علی پروین و علی كفاشیان از جمله چهره هایی هستند كه نظرات خود را درباره «نود» رو به دوربین «گلخانه» گفته اند . همچنین در هفدهمین سال فعالیت این برنامه هفده برنامه مهم «نود» نیز بررسی خواهد شد .
دومین ویژه برنامه «گلخانه» به مناسبت فرارسیدن بیست و دومین سالگرد تاسیسی شبکه سه سیما نیز جمعه شب 14 آذرماه بعد از اخبار شبانگاهی این شبکه از ساعت 22:15 پخش می شود. در این برنامه نیز پرونده مجموعه های طنز شبكه سه سیما با حضور جواد رضویان و مهران غفوریان بررسی و خاطرات آنها از نقش آفرینی شان در این مجموعه های خاطره انگیز و پرمخاطب بیان می شود .
برنامه «گلخانه» با هدف اطلاع رسانی و معرفی برنامه های در حال پخش شبكه سه سیما توسط محمود محودی تهیه می شود و سید محمدرضا حسینیان، مسعود روشن پژوه و مهدی نادریان اجرای آن را بر عهده دارند .
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن