تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816314639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجدید انرژی بعد از یک هفته کارِ سخت


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:



تجدید انرژی
بعد از یک هفته کارِ سخت انرژی بگیرید‎   یک هفته شد. صبح‌های زود و شب‌ها دیروقت در دفتر کار بوده اید. نه تنها بدن شما آسیب می‌بیند، بلکه ذهن شما نیز دچار آسیب می‌شود.شما برای تجدید انرژی چه می کنید؟

پیش از اینکه هفته جدید را شروع کنید چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ ما برای دریافت این موضوع با شورای کارآفرینان جوان مشورت نمودیم، چگونه پس از یک هفته‌ی کاری پر تب و تاب، استرس خود را از بین ببریم؟
۱. وقت خود را با خانواده و دوستان سپری کنید.
نگذارید آنچه در زندگی مهم است به دست فراموشی سپرده شود. اگر تمام مدت کار می‌کنید، از بین خواهید رفت. شاید در پایان روز موفقیت نسبی به دست آورید، اما آنچه مهم است شادی و روابط است. علاوه بر این، بهترین ایده‌ها اغلب از ذهن شاد و آرام تراوش می‌کند.
۲. اجازه دهید ضمیر ناخودآگاهتان مسائل را حل کند.
گاهی‌اوقات من به بزرگترین کشفیاتم در اندیشیدن‌های منفعل دست یافته‌ام. من واقعا این نوع تفکر را رهایی بخش یافتم. توجه خود را روی چیز دیگری بگذارید تا در زمان استراحت به طور ناخودآگاه به جواب برسید. گاهی راه‌حلی را که مدت‌هاست به دنبال آن هستید را درحال ورزش، رانندگی و حتی خوابیدن می‌یابید.
۳. درباره‌ی اقدامات خود تامل کنید.
نتایج عملکردِ اهداف شخصی و حرفه‌ای خود را به صورت هفتگی مرور کنید. آیا آن‌ها را انجام داده‌اید؟ تصمیمات دشوار را چگونه اتخاذ نموده‌اید؟ آیا قادرید یک گفتگوی خاص را بهتر پیش ببرید؟ برای آنکه هفته آینده متمایز عمل نمائید، چه راهکاری دارید؟ اجازه دهید ذهنتان اقدامات شما را تشریح کند و روی آن‌ها تامل کنید، بدین ترتیب هر هفته بیش از هفته قبل بهتر خواهید شد.
۴. حتی‌الامکان ارتباطات دیجیتال را قطع کنید.
در حین کار به ذهنتان استراحت دهید، به ویژه سم‌زدایی دیجیتال قدرت ذهنی بیشتری برای هفته‌ی پیش روی در اختیارتان قرار می‌دهد. چنانچه برایتان ممکن است فقط یک روز ارتباطات دیجیتال خود را قطع نمائید که من قویاً آن را پیشنهاد می‌کنم. بدون شک در اولین ساعت برگشت به کار در روز دوشنبه در عملکردتان آن را مشاهده خواهید نمود.
۵. مطالعه کنید.
خواندن، خواه یکی از پست‌های یک وبلاگ یا رمان، که از آن لذت می‌برید، شیوه‌ی خوبی برای رفتن به جهانی دیگر و فراگیری دانش است و به شما کمک می‌کند خودتان و جهانتان را بهتر کنید.
۶. بخوابید.
شنبه تنها روزی است که ساعت من زنگ نمی‌زند. حتی اگر ۳۰ تا ۶۰ دقیقه دیرتر از حد معمول با صدای بازی فرزندانم یا پرسیدن درباره‌ی صبحانه بیدار شوم، حس بهتری نسبت به صدای زنگ یک دستگاه دیجیتال دارد.
۷. غذایی بپزید.
تشریفات ساده‌ی پختن یک وعده‌ی غذا ما را وادار می‌کند که آرام شویم و واقعا با آنچه که می‌خوریم ارتباط برقرار کنیم. اغلب در طول هفته، ما خیلی مشغولیم که با گرفتن و خوردن سریع برخی از غذاهای فرآوری شده جبران می‌شود، که البته سالم و مقوی هم نیستند. وقت گذاشتن برای تهیه‌ی یک وعده غذای لذیذ و سالم روشی عالی برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و آنهایی که دوستشان داریم، است.
درگیر یک کار سخت روزانه‌ی ناسالم نشوید. هر روز روش‌های مراقبت از خودتان را بررسی کنید؛ و آن را فقط به آخر هفته‌ها موکول و محدود نکنید.

منبع :success.com








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن