تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820450976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پياده‌روي اربعين؛ نشان‌گر جايگاه متزلزل آمريکا و تکفيري‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۶ق.ظ)
نماينده ولي‌ فقيه در لرستان : پياده‌روي اربعين؛ نشان‌گر جايگاه متزلزل آمريکا و تکفيري‌هاست موج -خرم آباد- نماينده ولي‌ فقيه در لرستان پياده‌روي اربعين را يک انقلاب ديني در دنيا دانست و گفت: اين پياده‌روي نشان داد که آمريکا و تکفيري‌ها در دنيا جايگاهي ندارند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌ فقيه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد در بازديد از پايانه مرزي مهران و همچنين، موکب حضرت ابولفضل(ع) سپاه لرستان در اين مرز، گفت: شيعيان و مسلمانان همواره به ائمه اطهار(ع) عشق مي‌ورزند و اين خيل عظيم مردمي در پياده‌روي اربعين براي زيارت امام حسين(ع) و حضرت عباس(ع) نشان‌دهنده اين عشق و علاقه و اقتدار اسلام است.
وي افزود: پياده‌روي اربعين داراي پيام‌هاي فراواني براي جهان است که يکي از اين پيام‌ها نشان دادن اقتدار دين اسلام در تمام دنيا است.
نماينده ولي‌ فقيه در استان لرستان با تأکيد بر اين‌که اين پياده‌روي يک انقلاب ديني در دنيا محسوب مي‌شود، تصريح کرد: قدرت دين اسلام در پياده‌روي اربعين به نمايش گذاشته مي‌شود.
ميرعمادي با تأکيد بر اين‌که در اين پياده‌روي قدرت اسلام در برابر استکبار جهاني و تکفيري‌ها نشان داده مي‌شود، گفت: همچنين، اين پياده‌روي تداوم و استمرا راه امام حسين(ع) را نشان مي‌دهد.
وي با تأکيد بر اين‌که دين اسلام دين مبارزه با ظلم، نابرابري، بي‌عدالتي و صلح است، افزود: پياده‌روي اربعين نشان داد که آمريکا و تکفيري‌ها در دنيا جايگاهي ندارند.
امام‌جمعه خرم‌آباد ادامه داد: پياده‌روي اربعين علاوه بر زيارت امام حسين(ع) جنبه ديگري نيز دارد و آن تداوم راه سيدالشهدا(ع) است و برگزاري آن در آرامش و اتحاد کامل در فضاي پر آشوب عراق نشان از اقتدار، امنيت و اتحاد است.
وي اضافه کرد: اين پياده‌روي پيروان اسلام و قدرت اسلام ناب محمدي در برابر اسلام آمريکايي و اسلام تکفيري را نشان مي‌دهد و نمايان‌‎گر اين است که اسلام آمريکايي و تکفيري که ظلم، ستم، تجاوز، خشونت، تکفيري و کشتن دارد و اسلام ناب همراه با صلح، برادري و عدالت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن