تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813192861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی حضور 25 میلیون زائر در کربلا + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:شیعه نیوز: شور و شوق زوار اربعین کم نظیر است، هموطنان ایرانی حدود 30 موکب قانونی و ثبت شده را در مسیر نجف به کربلای معلی برپا کرده اند.
پبه گزارش«شیعه نیوز»، در حال حاضر تدابیر شدید امنیتی در شهر کربلا و مسیرهای منتهی حکمفرماست.

در شهر به فاصله هر 200 متر یک گیت بازرسی وجود دارد و امنیت خوبی در این شهر پابرجاست. حدود 2000 موکب در شهر کربلا وجود دارد که از زائرین اربعین حسینی پذیرایی می کند.
در این مواکب غذا، جای خواب، چای و آب آشامیدنی به راحتی برای رفاه حال زوار وجود دارد. هم اکنون بیشترین جمعیت زوار حسینی از جاده امام خمینی وارد شهر کربلا می شوند. جاده امام خمینی نام اتوبان نجف_ کربلا است.

امروز سه شنبه حدود یک میلیون و 800 هزار ایرانی در کربلای معلی حضور دارند که از سه مرز مهران، چذابه و شملچه وارد این شهر شده اند. جمعیت از دو مسیر بغداد_ کربلا و نجف_ کربلا وارد این شهر می شوند. پیشبینی مقامات عراقی از جمعیت حاضر در کربلا در اربعین 94 بالغ بر 25 میلیون نفر است.
شور و شوق زوار اربعین در این شهر بسیار مثال زدنی است، هموطنان ایرانی نیز حدود 30 موکب قانونی و ثبت شده را در مسیر نجف به کربلای معلی برپا کرده اند، موکب هایی همچون موکب اصفهانی ها، موکب علی ابن موسی الرضا، موکب بوشهری ها و ...
در شهر کربلا باجه های ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز ]
پیش بینی حضور 25 میلیون زائر در کربلا + تصاویر



پیش بینی حضور 25 میلیون زائر در کربلا + تصاویر






سه شنبه ، ۱۰آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شیعه نیوز]
[مشاهده در: www.shia-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن