تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803583332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذیب جدایی کفشگری از پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تکذیب جدایی کفشگری از پرسپولیس




وقتی کمال کامیابی نیا از بازی با تیم سابقش محروم شد، پرسپولیسی‌ها خیال شان راحت بود که مهراد کفشگری تشنه بازی را به عنوان بازیکنی که بتواند در پست هافبک دفاعی ایفای نقش کند در اختیار دارند و بالاخره برای اولین بار کفشگری و نوراللهی در کنار هم در خط میانی به میدان می‌روند.





ایران ورزشی: وقتی کمال کامیابی نیا از بازی با تیم سابقش محروم شد، پرسپولیسی‌ها خیال شان راحت بود که مهراد کفشگری تشنه بازی را به عنوان بازیکنی که بتواند در پست هافبک دفاعی ایفای نقش کند در اختیار دارند و بالاخره برای اولین بار کفشگری و نوراللهی در کنار هم در خط میانی به میدان می‌روند. کفشگری که از هفته سوم به بعد و پس از بازی با سپاهان از ترکیب بیرون رفته و مصدوم شده بود در دیدار با ملوان به ترکیب اصلی رسید اما در زمان گرم کردن قبل از شروع مسابقه مصدوم شد و بیرون رفت تا طی 12 مسابقه اخیر لیگ و جام حذفی تنها 17 دقیقه مقابل صبای قم بازی کند.

با وجود این به نظر می‌رسید در دیدار با نفت دوباره نوبت شماره 18 پرسپولیس برسد تا خودی نشان دهد اما کفشگری خودش را از حضور در دیدار با نفت کنار کشید.

خبر خروج از لیست هجده نفره بازی با نفت دیروز صبح به سایت‌ها رسید اما از چند روز قبل می‌شد پیش بینی کرد که این اتفاق بیفتد چرا که کفشگری راضی به حضور در یک بازی نیست و می‌خواهد بازیکن فیکس پرسپولیس باشد.

از کجا شروع شد؟

کفشگری در مقطع پایانی فصل گذشته هم مصدوم بود و برای برانکو بازی نکرد اما در آن زمان برانکو مدام روی این حرفش تاکید می‌کرد که کفشگری برای او و پرسپولیس بازیکن مهمی است و حتی درباره‌اش از صفت جالبی مثل «شاه‌مهره کلیدی » استفاده کرد. برانکو در سه بازی مهم پایانی فصل گذشته یعنی دیدارهای رفت و برگشت مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و دربی برگشت در هفته پایانی لیگ چهاردهم از کفشگری استفاده نکرد تا این بازیکن ساز جدایی کوک کند. سپاهان کفشگری را می‌خواست و حتی حسین فرکی هم پیغام داده بود که به او نیاز دارد. سپاهان البته در نیم‌فصل سال گذشته هم دنبال کفشگری بود و حتی از طریق خلعتبری به این بازیکن پیغام دادند که دنبالش هستند اما بعد از اینکه درخشان از کفشگری بعد از 5 هفته در ترکیب اصلی مقابل استقلال استفاده کرد، کفشگری هم در پرسپولیس ماندنی شد.

برانکو با وجود عدم استفاده از کفشگری در بازی‌های آخر فصل قبل با دادن رضایتنامه به این بازیکن در آستانه فصل تازه مخالفت کرد و صراحتا به او گفت در تیمش به او نیاز مبرم دارد. 2هفته اول برای کفشگری خوب بود و او در ترکیب اصلی کنار کامیابی‌نیا بازی کرد اما دربازی هفته سوم مقابل سپاهان اولین کاپیتانی او در پرسپولیس برایش آمد نداشت و تنها یک اشتباه و دادن پنالتی به حریف باعث شد همه سر او آوار شوند.

کفشگری که سیبل منتقدان قرار گرفته بود و فشار زیادی را تحمل می‌کرد در بحبوحه این فشارها مصدوم شد. بعد از بهبودی‌اش شرکت مداوم در مراسم مربوط به مرگ هادی نوروزی باعث شد برانکو به او بابت شل گرفتن تمرینات و خروج از فضای فوتبال اخطار بدهد که بعد از آن مهرداد هیچ تمرینی را از دست نداد و به خودش آمد تا به ترکیب برگردد. این اتفاق البته رخ داد و و با اعتماد دوباره برانکو به این بازیکن، کفشگری در بازی با ملوان فیکس شد اما مصدومیت دوباره تنها دقایقی قبل از شروع مسابقه فرصت بازگشت به ترکیب اصلی را از او گرفت. بعد از پشت سر گذاشتن این مصدومیت خفیف کفشگری دوباره برگشت و مقابل صبا 17 دقیقه بازی کرد که البته بد هم نبود اما بعد از آن و در حالی که به نظر می‌رسید کم کم به ترکیب اصلی برسد این اتفاق هرگز رخ نداد.

شماره 18 از چه چیزی ناراحت است؟

مهرداد کفشگری که همیشه خیلی زود در محل تمرین حاضر می‌شد و دیر از درفشی‌فر بیرون می‌رفت توقع داشت بعد از حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در اردوهای تیم‌های ملی و رفتن هم پستی‌هایش به اردوی تیم ملی و تیم المپیک برانکو، او و زحماتش را ببینند. کفشگری که طی یک ماه گذشته و بعد از پایان عزاداری برای دوست نزدیکش هادی نوروزی به خودش آمده بود برای بازگشت به ترکیب اصلی خیز برداشت و سفت و سخت تمرین کرد اما در بازی با استقلال اهواز در حالی که توقع داشت فیکس باشد باز هم روی نیمکت نشست تا از تصمیم برانکو به شدت ناراحت شود. فردای بازی با استقلال اهواز او خیلی زود محل تمرین را ترک کرد و در بازی دوستانه عصر همان روز مقابل پاراگ که برای بازیکنان ذخیره ترتیب داده شده بود هم شرکت نکرد تا مشخص شود از وضعیت موجود ناراحت است.

چند روز بعد یکی از سایت‌های خبری نوشت که کفشگری با برانکو به مشکل خورده و از بازی نکردنش ناراحت است. در این خبر اشاره شده بود که بحثی بین کفشگری و برانکو درگرفته و سرمربی کروات وقتی از هافبک مازنی‌اش پرسیده چرا خوب تمرین نمی‌کنی تا به ترکیب برسی کفشگری جواب داده شما هیچ اعتقادی به من ندارید و باعث شده اید دیگر انگیزه‌ای نداشته باشم.  شماره 18 سرخ‌ها در آستانه بازی با نفت و در حالی که به نظر می‌رسید فیکس باشد از برانکو خواست او را بازی ندهد و به همین خاطر همان روز یکشنبه و قبل از تمرین می‌دانست جایی در لیست 18 نفره ندارد. واقعیت این است که کفشگری نمی‌خواهد با محرومیت کامیابی‌نیا و مصدومیت نوراللهی فیکس شود. او دوست دارد برانکو حقش را بدهد و حالا که می‌بیند حقش ضایع شده نمی‌خواهد بازی کند چرا که اعتقاد داشت حضور در ترکیب پرسپولیس مقابل نفت برای او حکم دو سر باخت را دارد چرا که اگر خوب بازی می‌کرد دوباره از ترکیب بیرون می‌رفت و کامیابی نیا فیکس می‌شد و اگر بعد از این همه مدت می‌آمد و بد بازی می‌کرد هجمه‌ها بیچاره‌اش می‌کرد و هوادار و رسانه‌ها امانش را می‌بریدند.

شایعه درگیری با برانکو و تکذیب جدایی

با خط خوردن نام کفشگری از لیست 18 نفره بازی دیروز شایعات مختلفی در خصوص اتفاقات رخ داده بین این بازیکن و برانکو مطرح شد. یکی از سایت‌های فوتبالی در این باره نوشت: «خبرهای موثقی داریم مبنی بر اینکه مدتی قبل مهرداد کفشگری در جریان تمرینات با بازیکنان در مورد وضعیتش در پرسپولیس گله و شکایت کرده و حتی پشت سر سرمربی تیمش حرف‌ها و الفاظ نامناسبی را به کار برده است. شنیده می‌شود کفشگری در صحبت با همبازیانش تهدید کرده بود که با این شرایط از تمرینات قهر می‌کند که گویا در مقطعی به طور نصفه و نیمه نیز قهر کرده بود و... !

در همین ارتباط خبرهای موثق دریافتی حکایت از آن دارند که گلایه‌ها، اعتراض‌ها و به ویژه الفاظ نامناسب هافبک سرخپوشان به گوش برانکو رسیده و مرد کروات هم تصمیمش را در مورد این بازیکن اتخاذ کرده است.»

به دنبال بروز این شایعات و البته انتشار مطالبی تحت عنوان اینکه کفشگری اولین خروجی نیم‌فصل برانکو خواهد بود، مدیر برنامه این بازیکن طی مصاحبه‌ای اعلام کرد: «من از رسانه‌ها درخواست می‌کنم که پیش از موعد نقل و انتقالات نیم‌فصل گمانه‌زنی نکنند و مهرداد کفشگری نمی‌خواهد وارد بازی‌های رسانه‌ای و گمانه‌زنی‌های مطبوعاتی شود. من با برانکو درباره کفشگری به صورت مفصل صحبت کردم و قرار شده همه چیز بین این دو نفر به صورت حرفه‌ای حل شود و هیچ مشکل خاصی هم وجود ندارد. دو طرف شرایط همدیگر را می‌دانند و مهرداد هم بازیکن مورد علاقه برانکو است و نمی‌خواهیم وارد این بازی‌های رسانه‌ای شویم. کفشگری همین حالا از سه تیم پیشنهاد دارد اما او به قراردادش پایبند است و جایی هم مصاحبه‌ای نکرده چراکه همیشه موفقیت پرسپولیس از هر چیزی برای او مهم‌تر است.  وی ادامه داد: «مهرداد از شرایطی که دارد راضی نیست اما نه اهل جنجال کردن است و نه اهل حاشیه‌سازی و به همین دلیل از دوستان رسانه‌ای می‌خواهم زودتر از سرمربی تیم بحث لیست مازاد را مطرح نکنند چون این کارها حرفه‌ای نیست. کفشگری اگر صحبتی هم داشته باشد با خود برانکو یا مسوولان باشگاه آن را مطرح می‌کند و مطمئن باشید حرف‌هایش را به رسانه‌ها نمی‌کشاند.»

هیچ جایی نمی‌رود فقط پرسپولیس

دیروز وقتی نام کفشگری از لیست 18 نفره خط خورد گمانه‌زنی‌ها درباره آینده این بازیکن آغاز شد. برخی دوباره بحث حضورش در سپاهان را پیش کشیدند و برخی دیگر گفتند صبای قم که رضا حقیقی را از دست داده کفشگری را می‌خواهد. از طرفی حضور در صبا با توجه به سرمربیگری دایی در این تیم احتمال این انتقال را قویتر می‌کرد اما کفشگری نه پیشنهاد رسمی دارد نه خودش می‌خواهد که برود.  مدیرعامل صبا که مذاکره با این بازیکن را رد کرد اما محمد دایی گفت شاید نام این بازیکن در لیست نیم‌فصل صبا قرار بگیرد اما کفشگری هرگز به صبا نخواهد رفت. با این حال در شرایطی که مدیربرنامه‌های کفشگری اعلام کرده او از سه تیم پیشنهاد دارد پست این بازیکن در اینستاگرام گمانه‌زنی‌ها در خصوص کفشگری را متوقف کرد.

کفشگری که دیروز ظهر به درفشی فر رفته بود تا تنهایی تمرین کند، در این پست نوشت: «دوستان عزیز سلام، خواستم راجع به دو موضوع یه توضیحی بدم، اول اینکه بحث رفتنم از پرسپولیس که اصلا چنین چیزی صحت نداره چون من نیمکت نشینی تو پرسپولیسو به بازی کردن تو تیمای دیگه ترجیح میدم و با برانکو هیچ مشکلی ندارم. بعد اینکه بحث نرفتن من با تیم دلیلش فقط این بود که خودم از برانکو خواستم از من در این بازی استفاده نکنه چون من حدود ٤ ماه تو شرایط بازی نبودم مسلما شرایط بدنی خوبی ندارم و اینکه من بازی کردن به هر قیمتیو دوست ندارم وگرنه کسی از بازی کردن بدش نمیاد چون موفقیت پرسپولیس خیلی مهم تره تو این بازی به این مهمی باید بازیکنای صد در صد آماده برن تو زمین. این موضوع رو با برانکو مطرح کردم و ایشونم قبول کردن، چون طول این هفته به علت بیماری فقط ٣ روز با تیم تمرین کردم، ان‌شاءا... هر کسی که بازی میکنه بتونه بهترین باشه تا پرسپولیس موفق باشه، ببخشید سرتون رو درد آوردم.»

با این حال هنوز مشخص نیست برانکو چه تصمیمی در خصوص او خواهد گرفت. آیا او هم مثل درخشان این هافبک دونده را به ترکیب اصلی برمی‌گرداند یا سرنوشت کفشگری طور دیگری رقم خواهد خورد؟






تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن