تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820997896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت مجموعه فيلم‌هاي «راکي» همچنان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۳ق.ظ)
ساخت مجموعه فيلم‌هاي «راکي» همچنان ادامه دارد موج- مايکل بي‌جردن براي حضور در دنباله فيلم سينمايي «کريد» اظهار تمايل کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، فيلم سينمايي «کريد» از مجموعه فيلم‌هاي «راکي» با بازي سيلوستر استالونه و مايکل بي‌جردن 25 نوامبر در سينماهاي آمريکا اکران شد.
در اين فيلم سيلوستر استالونه بازيگر نقش راکي در مقابل آدونيس جانسون (پسر رقيب ديرينه‌اش آپولو کريد) مبارزه مي‌کند.
با وجود اين که بسياري از منتقدان، اين فيلم و حضور استالونه در نقش مکمل را نوعي شکست براي فيلم سينمايي «کريد» تصور مي‌کردند، اين فيلم توانست در نخستين اکران آخر هفته خود با فروشي معادل 44.9 ميليون دلار شروعي موفق داشته باشد.
رايان کوگلر کارگردان فيلم سينمايي «کريد» از برنامه‌هاي خود براي ساخت دنباله اين فيلم خبر داده است. البته هنوز کمپاني برادران وارنر و کمپاني نيولاين که توليد و توزيع اين فيلم را بر عهده داشتند، خبر ساخت دنباله‌اي براي «کريد» را تأييد نکرده‌اند.
مايکل بي‌جردن نيز در خصوص حضور در دنباله فيلم سينمايي فوق اظهار تمايل کرده و گفته است: اميدوار است بتواند دوباره در کنار بازيگراني همچون استالونه و تسا تامپسون داستان اين فيلم را دنبال کند.
مايکل بي‌جردن بازيگر آمريکايي متولد 1987 ميلادي است که از سن 12 سالگي بازي در فيلم‌هاي سينمايي را آغاز کرده و در حال حاضر جزو پرکارترين بازيگران هاليوود به شمار مي‌آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن