تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820786983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزيع روزانه 4 ميليون ليتر فرآورده‌هاي نفتي در قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۴۶ب.ظ)
توزيع روزانه 4 ميليون ليتر فرآورده‌هاي نفتي در قزوين موج - مدير منطقه‌اي شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي استان قزوين گفت: روزانه چهار ميليون ليتر فرآورده‌هاي نفتي توسط مراکز عرضه سوخت در سطح استان توزيع مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود شرفي روز يکشنبه در حاشيه برگزاري مانور آمادگي در شرايط اضطراري شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي استان افزود: با توجه به عرضه اين ميزان سوخت، حفظ آمادگي افراد و ايمني در مراکز مختلف توزيع از جمله شرکت منطقه‌اي در طول سال از مهم‌ترين اولويت‌هاي اين شرکت محسوب مي‌شود.
وي با اشاره به وجود 130 تانکر حمل سوخت در ناوگان شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي استان اظهار کرد: در حال حاضر روزانه دو ميليون ليتر بنزين در 80 جايگاه عرضه بنزين در استان توزيع مي‌شود و اين در حالي است که اين شرکت براي مواقع اضطراري از جمله تأمين سوخت زمستاني اقدام به ذخيره‌سازي 12 ميليون ليتر نفت سفيد کرده است.
شرفي در ادامه با اشاره به برگزاري مانور آمادگي در شرايط اضطراري شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي استان يادآور شد: اين دومين مانوري است که امسال به منظور حفظ ايمني و آمادگي نفرات در اين شرکت برگزار مي‌گردد و تا پايان سال جاري نيز يک مانور ديگر در بهمن به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.
وي با تقدير از نمايندگان دستگاه‌هاي ذي‌ربط حاضر در اين مانور خاطرنشان کرد: يکي از مهم‌ترين دستاوردهاي مهم برگزاري اين مانور، آمادگي همکاران ما در حوزه‌هاي مختلف وقوع بحران از جمله مديريت بحران، حوادث غيرمترقبه، برق، اورژانس و آتش‌نشاني است.
مدير منطقه‌اي شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي استان قزوين، گام نخست در رسيدن به استانداردهاي لازم را حفظ ايمني در شرايط حاد و بحراني توصيف کرد و افزود: براي رسيدن به اين منظور، کارکنان شرکت در بخش‌هاي مختلف همواره بايد در آمادگي‌هاي لازم بسر ببرند که خوشبختانه اين مهم در امر برگزاري‌هاي مانورهاي آمادگي به وضوح مشاهده مي‌شود.
اين مسوول در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه استان قزوين در مسير اتصال به خط لوله سراسري قرار دارد، مشکل خاصي در حوزه تأمين فرآورده‌هاي سوختي نداريم و براي فصل‌هاي مختلف سال از جمله زمستان، تعطيلات نوروزي و تابستاني نيز از قبل برنامه‌ريزي‌هاي لازم به عمل مي‌آيد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن