تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821057298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلن دلون و قاسمخانی؛ تکذیب شد!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آلن دلون و قاسمخانی؛ تکذیب شد!




بهروز افخمی شب گذشته در برنامه ضبط شده خود به اتفاقی جالب در سینمای ایران اشاره کرده بود و آن هم حضور «آلن دلون» در فیلم جدید پیمان قاسم خانی.





خبرگزاری ایسنا: بهروز افخمی شب گذشته در برنامه ضبط شده خود به اتفاقی جالب در سینمای ایران اشاره کرده بود و آن هم حضور «آلن دلون» در فیلم جدید پیمان قاسم خانی.

 اما پیمان قاسم‌خانی تنها کمتر از 24 ساعت از پخش برنامه، درباره خبری که بهروز افخمی در برنامه «هفت» داده بود و حضور «آلن دلون» در فیلمش توضیحاتی را ارائه کرد.

این فیلمنامه‌ نویس که در تدارک ساخت اولین فیلم سینمایی‌ اش است درباره حضور آلن دلون در فیلمش بیان کرد: واقعیت این است که صحبت‌ های جدی با مدیر برنامه‌ های این هنرپیشه انجام شده بود، اما در حال حاضر این قضیه منتفی شده است.

قاسمخانی ادامه داد: زمانی داستان فیلم طوری پیش می‌ رفت که قرار بود خسرو خسرشاهی (دوبلور صدای آلن دلون در ایران) در فیلم من ایفاگر نقش خودش باشد و به همین دلیل هماهنگی‌ هایی از طریق بهروز هاشمیان و شرکت سینمایی‌اش (silkroad production)در فرانسه صورت گرفت تا آلن دلون هم در این فیلم حضور داشته باشد و به توافق‌های اولیه هم رسیدیم، اما بنا به دلایلی آقای خسروشاهی امکان حضور در فیلم را پیدا نکرد و در نتیجه حضور آلن دلون هم منتفی شد.

پیمان قاسم‌ خانی اولین فیلم سینمایی خود را تا چند روز دیگر با نام موقت «پلیس‌ بازی» و با بازی حمید فرخ‌ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، رضا رویگری، مانی حقیقی، نسیم ادبی و امیرمهدی ژوله جلوی دوربین می‌برد.

این فیلم که پیش از این «پژمان» نام داشت، فعلا با نام موقت «پلیس‌ بازی» مرحله پیش تولید خود را می‌گذراند و طبق گفته پیمان قاسم‌خانی خط داستانی فیلم که به نوعی در ادامه سریال «پژمان» بوده، تغییر کرده و در نسخه سینمایی، پژمان جمشیدی‌ که این روزها به عنوان بازیگر فعالیت می‌کند، محور داستان خواهد بود.

این فیلم به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و سید محمد امامی ساخته می‌شود و برخی دیگر از عوامل آن عبارتند از؛ علی تبریزی (فیلمبردار)، پیام اسکندری (طراح صحنه)، رعنا امینی (طراح لباس)، زینب نصرالهی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز) ،‌داریوش صادق‌پور (صدابردار) و دهقان محمدی (کارگردان صحنه‌های اکشن).







تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن