تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820127198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور بازداشت زائران ایرانی را در عراق تکذیب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: وزیر کشور بازداشت زائران ایرانی را در عراق تکذیب کرد


وزیر کشور با رد خبر سازمان حج و زیارت مبنی بر بازداشت ۲۰۰ تا ۳۰۰ زائر ایرانی بدون روادید در عراق گفت: حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر از اهالی مرزی بدون ویزا قصد عبور از مرز را داشتند که پس از بازداشت موقت دوباره به کشور بازگردانده شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون هیچ مشکلی در انتقال زائران اربعین حسینی رخ نداده است و امیدواریم این روند تا بازگشت زائران هم به همین صورت باشد.
  رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ مشکلی در انتقال زائران اربعین حسینی ایجاد نشده است افزود: در جلسه هماهنگی ستاد اربعین که با حضور همه دستگاه های اجرایی امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی برگزار شد تصمیمات خوبی برای پشتیبانی و حمایت از زائران اربعین حسینی گرفته شد و علاوه بر تاکیدات امنیتی برای سفر زائران اربعین حسینی، در زمینه بازگشت مسافران نیز تصمیم گیری شد تا با عمل به تمهیدات صورت گرفته کار بازگشت با سهولت هر چه تمام تر انجام شود.
  وزیر کشور افزود: امنیت بحث مهم و اولویت جلسه هماهنگی ستاد اربعین بود تا زائران عزیز در ایران و عراق با امنیت کامل این سفر معنوی را انجام دهند و پس از زیارت با سهولت به کشور بازگردند البته زائران هم باید همکاری های لازم را با مسئولان اجرایی و انتظامی داشته باشند.
  وی با اشاره به اینکه انتقال نزدیک به 2 میلیون نفر در عرض دو هفته و عبور دادن آنها از مرزهای بین المللی کار بسیار سختی است که بدون هماهنگی و همکاری های مردم و مسئولان امکان پذیر نبوده، با تشکر از مسئولان عراقی افزود: بدون همکاری دستگاه های مرتبط در عراق برای انتقال زائران به کربلای معلی این مهم انجام نمی شود.
  رحمانی فضلی گفت:‌ تاکنون همه جنبه های حفاظتی و امنیتی برای سهولت سفر زائران صورت پذیرفته و به جز دریافت گزارش‌هایی مبنی بر مفقود شدن گذرنامه تعدادی از زائران هیچ مشکلی به وجود نیامده است .
  وزیر کشور به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: مراقب وسایل شخصی و شناسایی خود باشند، در بازگشت به صورت تدریجی به کشور بازگردند و عجله نکنند.
  رحمانی فضلی بار دیگر تاکید کرد: به هیچ عنوان به هیچ کس اجازه خروج از کشور بدون روادید و گذرنامه داده نمی شود و نیروهای انتظامی و مرزی موظفند با هر گونه اخلال در این خصوص به شدت عمل کنند. به نیروهای انتظامی نیز دستور داده شده است در صورت اخلال، افراد بازداشت و به قوه قضاییه تحویل داده شوند.
 


شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن