تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820758748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام‌جمعه دیر: ایران با پشتوانه ایمان و خداباوری در جنگ تحمیلی به پیروزی رسید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام‌جمعه دیر:
ایران با پشتوانه ایمان و خداباوری در جنگ تحمیلی به پیروزی رسید
امام‌جمعه دیر گفت: ما با پشتوانه ایمان و خداباوری در هشت سال دفاع مقدس با دشمن جنگیدیم و پیروز شدیم لذا ایمان و باور مایه قوت قلب است.

خبرگزاری فارس: ایران با پشتوانه ایمان و خداباوری در جنگ تحمیلی به پیروزی رسید



به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در همایش پیشاهنگان پیشتاز و فرزانه شهر بردستان در دبیرستان حضرت مریم با تبریک هفته بسیج گفت: ما گاهی اوقات برداشتمان این است کسانی که فقط در پایگاه بسیج و حوزه مقاومت و ملبس به لباس فرم بسیج هستند بسیجی هستند اما کسی که تفکر و فکر بسیجی دارد هم بسیجی است.
حسینی افزود: فکر و اندیشه بسیجی یعنی آنجایی که اسلام، کشور و ارزش‌های اسلامی در خطر است انسان ایثارگری، فداکاری و گوش‌ به‌ فرمان رهبرش باشد.
وی گفت: امروز جنگ نظامی نداریم اما جنگی به‌مراتب خطرناک‌تر از جنگ نظامی داریم و آن جنگ نرم دشمن است که در جنگ نرم دشمن آن نقاط قوتی را که ما در جنگ نظامی داشتیم را از ما بگیرند.
امام‌جمعه دیر اظهار داشت: ما با پشتوانه ایمان و خداباوری در هشت سال دفاع مقدس با دشمن جنگیدیم و پیروز شدیم لذا ایمان و باور مایه قوت قلب است.
احمد عبدالله‌زاده مدیر آموزش‌وپرورش دیر ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی برگزاری این همایش، از پیشتازان و فرزانگان به‌عنوان نمونه کامل اخلاق و رفتار برای سایر دانش‌آموزان یاد کرد.
مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان دیر نیز گفت: هم‌اکنون 700 دانش‌آموز عضو سازمان دانش‌آموزی این شهرستان هستند که در قالب 14 گروه فرزانه و 7 گروه پیشتاز و با 21 مربی در مدارس شهرستان به‌کارگیری شده‌اند.
حسین اسدی افزود: در سومین همایش پیشتازان و فرزانگان 135 دانش‌آموز از مدارس شهر بردستان حضور دارند که دانش‌آموزان فریادهای شادی، نظام جمع، گره‌زنی، فرامین گنگ، کمک‌های اولیه، چادرزنی و … فرامی‌گیرند. انتهای پیام/2255/ک20

http://fna.ir/I6KABA





94/09/07 - 13:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن