تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804234380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز نام نويسي آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 95


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۳۵ب.ظ)
از 16 آذر؛ آغاز نام نويسي آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 95 موج- مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز نام نويسي براي شرکت در آزمون ورودي کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 95 از دوشنبه هفته آتي،۱۶ آذر خبر داد و افزود: اين آزمون در ارديبهشت 95 برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين توکلي درباره جزئيات ثبت نام کارشناسي ارشد 95 اظهار کرد: ثبت نام براي شرکت در آزمون ورودي دوره‌هاي کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1395 و همچنين بيست و يکمين المپياد علمي دانشجويي کشور منحصراً از طريق شبکه اينترنتي سازمان سنجش آموزش کشور از روزهاي 16 آذر 94 آغاز و در روز يک‌شنبه 22 آذر 94 پايان مي‌يابد.
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه بيان کرد: دفترچه راهنماي ثبت نام، حاوي شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي و ساير اطلاعات لازم ديگر، قبل از آغاز ثبت نام از داوطلبان بر روي سايت سازمان قرار مي‌گيرد.
وي افزود: تمامي داوطلبان ضرورت دارد پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما و تهيه مدارک و اطلاعات مورد نياز ثبت نام، از روز دوشنبه 16 آذر 94 لغايت يکشنبه 22 آذر 94 به سايت سازمان مراجعه و نسبت به تکميل تقاضانامه اينترنتي ثبت نام براي شرکت در آزمون ورودي دوره‌هاي کارشناسي رشته ناپيوسته سال 1395 و بيست و يکمين دوره المپياد علي‌ام دانشجويي کشور اقدام نمايند.
توکلي بيان کرد: با توجه به اين که پرداخت هزينه ثبت نام در اين روش به صورت اينترنتي انجام مي‌گيرد لذا داوطلبان لازم است به وسيله کارت‌هاي عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونيکي آن‌ها فعال است با مراجعه به سايت سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ 30 هزار ريال به عنوان رقم ثبت نام، نسبت به خريد سريال ثبت نام اقدام کنند.
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور تصريح کرد: نظر به اين که هر داوطلب مي‌تواند علاوه بر کد امتحاني اصلي خود (کد رشته امتحاني اول) از ميان 66 کد رشته امتحاني که در دفترچه راهنما به عنوان کد رشته‌هاي شناور مشخص شده است، نسبت به انتخاب کدرشته امتحاني دوم از ميان کد رشته‌هاي امتحاني شناور اقدام کنند. لذا چنين داوطلبي ضرورت دارد نسبت به ثبت کد رشته امتحاني دوم نيز در تقاضانامه اينترنتي اقدام و مبلغ 30 هزار ريال ديگر نيز بابت وجه ثبت نام براي شرکت در آزمون کد رشته امتحاني دوم پرداخت و يک سريال اعتباري ديگر دريافت کنند.
وي اظهار کرد: بر اساس ضوابط، داوطلباني که علاقه مند به شرکت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه پيام نور در مؤسسات آموزش عالي غير انتفاعي و غير دولتي نيز باشند، لازم است نسبت به پرداخت مبلغ 92 هزار ريال نيز براي شرکت در گزينش دوره‌هاي مذکور اقدام و سپس در تقاضانامه اعلام علاقه مندي کنند.
توکلي در خاتمه سخنان گفت: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنماي مربوطه از روز يکشنبه 12 ارديبهشت 95 لغايت روز چهارشنبه 15 ارديبهشت 95 بر روي سايت سازمان سنجش قرار داده مي‌شود و داوطلبان مي‌توانند در اين مهلت با مراجعه به سايت سازمان نسبت به دريافت پرينت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنماي مذکور اقدام کنند.
گفتني است؛ بر اساس برنامه زماني پيش بيني شده اين آزمون در صبح و بعد از ظهر روزهاي پنج شنبه 16 و جمعه 17 ارديبهشت 95 درحوزه هاي امتحاني مربوطه برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن