تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798473346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگنه‌ نفت را به‌افراد فاقد صلاحیت‌ می‌فروشد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: سالاری در گفتگویی تفصیلی مدعی شد: عمده پروژه‌ها در زمان زنگنه متوقف شدند؛ نفت زیادی بدون فروش، روی آب مانده/ عملکرد گروهبان‌های قبلی بهتر از ژنرال‌های کنونی نفت است؛ تمام بازنشستگان را به وزارتخانه‌‌آورده‌اند

به گزارش تراز ، مدیرعامل سابق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد: عملکرد بیژن زنگنه در دو سال اخیر خوب نبوده و مدعی شد که عمده پروژه‌های صنعت نفت تعطیل شده است.

جلیل سالاری در گفتگو با «نسیم» وضعیت صنعت نفت در شرایط کنونی را وضعیتی درحالت رکود دانست و با استناد به اظهارات زنگنه دایر بر حجیم شدن بدنه وزارت نفت اذعان داشت که ۱۷۰ شرکتی که در وزارت و شرکت ملی نفت ایران تاسیس شده، جملگی در زمان وزارت وی صورت گرفته و حجیم شدن بدنه وزارت در دوران بیژن زنگنه رخ داده است.

به گفته وی، درحوزه تقویت منابع انسانی وزارتخانه نفت فعالیت خاصی صورت نگرفته و عمده نیروهای حاضر بازنشسته هستند.

مدیرعامل سابق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه عمده پروژه‌های صنعت نفت متوقف شده‌اند به نسیم تصریح کرد که با باطل شدن مجوز خوراک پالایشگاه هرمز این پالایشگاه به خام فروشی روی آورده و افزود که پالایشگاه ستاره خلیج فارس هم به قیمت دفتری به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) واگذار شده است.

به گفته سالاری طرح توسعه بندر سیراف هم فاقد توجیه اقتصادی بوده و خام فروشی ثانویه است.

وی، درباره فروش نفت نیز گفت که بخش زیادی از نفت خام تولیدی بدون فروش، روی آب مانده و حتی در بخش فروش نیز با اعمال دامپینگ در بازار ،به نفت خام کشور چوب حراج زدند.

مدیرعامل سابق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: افرادی که نفت خام هم به آنها فروخته شده صاحب صلاحیت نبودند و بازار در دست واسطه‌گران افتاده است.

وی، درباره اختصاص فراورده‌های نیمه نهایی به پالایشگاه‌ها و پتروشیمی ها گفت که در حال حاضر قیمت صادراتی این مواد ۸ دلار زیر قیمت فوب خلیج فارس عرضه شده که بهتر بود این فرآورده‌ها در اختیار پالایشگاه‌ها و پتروشیمی قرار می‌گرفت تا صاحبان سهام آنها متضرر نشوند.

مدیرعامل سابق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت که با تغییرات ایجاد شده در بدنه وزارت نفت افرادی که آمده‌اند، جملگی بازنشسته بوده و ۸ سال هم از سیستم جدا بوده‌اند.

سالاری گفت که در صورت آوردن رأی استیضاح و رفتن زنگنه هرکس هم که بیاید موفق نخواهد شد و اتفاق خاصی هم رخ نمی‌دهد زیرا ساختار وزارت‌خانه باید اصلاح شود.

وی گفت: زنگنه بیشتر به جای باز گرداندن ژنرال‌های نفتی نیروهای بازنشسته را به وزارت نفت آورد.

وی درباره عملکرد وزارت نفت در دو سال آخر درحوزه میادین مشترک نفتی هم به «نسیم» گفت که در توسعه این میادین اتفاق خاصی نیفتاده و حتی با وجود انجام تست‌هایی برای افزایش تولید، این امر نیز موفقیت آمیز نبوده است.

این کارشناس صنعت نفت گفت که بیژن زنگنه در دوره اول وزارت هم نگاه نفتی به صنعت نداشت و افزود در این دوره نیز با نفتی، خوب برخورد نکرد.

وی درباره دیپلماسی زنگنه در اوپک هم گفت: زنگنه در قبال عربستان باید طور دیگری برخورد می‌کرد زیرا پایین آوردن قیمت‌ها نگاه درستی نیست.

سالاری گفت که در حال حاضر عمده نیروهای جوان وزارت نفت انگیزه‌ ای برای کار ندارند و به «نسیم» افزود که افرادی که آمده‌اند فقط ادعای توانمند بودن دارند ولی عملکرد خاصی از خود نشان نداده‌اند.

وی گفت: تیم زنگنه با نگاه تخریبی به وزارت‌خانه وارد شده‌اند و مدعی بودند که نیروهای قبلی فقط یک گروهبان بودند، در حالی که اقدام خاصی توسط این ژنرال‌ها صورت نگرفته و نتیجه گیری کرد که در مجموع عملکرد گروهبان‌های قبلی وزارت نفت بهتر بوده است.

وی با ذکر مواردی چون جذب منابع واتکاء به توان داخلی، افزایش تولید بنزین از ۴۰ به ۶۰ میلیون لیتر را در سال‌های گذشته فقط بخش کوچکی از عملکرد گروهبان‌ها بر شمرد.

به گفته سالاری در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده در مقابل وزارت نفت جبهه گیری کرده زیرا مدیران وزارت خانه نتوانستند تعامل مثبتی با آنها ایجاد کنند.

مدیر عامل سابق شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت که در حال حاضر بسیاری از مدیرانی که زنگنه انتخاب کرده و به وزارت خانه آورده در زمره منتقدان او بوده‌اند اما به دلایلی انتقاد نمی کنند.


منبع: جهان نیوز



زمانبندی انتشار: 7 آذر 1394 - 11:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن