تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804088492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص یک میلیارد و200 میلیون ریال اعتبار برای توسعه گردشگری در خمین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار خمین به پانا خبر داد: اختصاص یک میلیارد و200 میلیون ریال اعتبار برای توسعه گردشگری در خمین فرماندار خمین گفت: برای توسعه گردشگری به ویژه اجرای طرح روستای هدف گردشگری یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.
۱۳۹۴ شنبه ۷ آذر ساعت 08:54

خبرگزاری پانا+اختصاص یک میلیارد و200 میلیون ریال اعتبار برای توسعه گردشگری در خمین

سید مهدی ساداتی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، اظهار داشت: زیر ساخت های لازم برای اجرایی شدن طرح روستای هدف گردشگری ایجاد شده که از جمله برنامه های توسعه این صنعت در خمین است.
وی با اشاره به اینکه روستای ورچه در دولت گذشته به عنوان هدف گردشگری تعیین ولی مصوبه آن اجرایی نشده بود، افزود: در دولت تدبیر و امید گام مهمی در این زمینه برداشته شد.
فرماندار خمین ادامه داد: ارتفاعات روستای ورچه برای ایجاد سایت پروازی پاراگلایدر بسیار مناسب تشخیص داده شده که بسترهای لازم این سایت با هدف توسعه صنعت گردشگری در این منطقه در حال فراهم شدن است.
ساداتی بیان کرد: از دیگر برنامه های در دست اقدام این شهرستان در راستای توسعه گردشگری روستایی در سال جاری راه اندازی مجتمع گردشگری خان آباد، تفرجگاه داوود آباد و سفره خانه سنتی در جوار حمام لکان است .
وی ابراز داشت: این شهرستان دارای ظرفیت های گردشگری روستایی بی نظیری است که بایستی از آنها برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی استفاده کرد.
فرماندار خمین اضافه کرد: وجود مناطق طبیعی و بکر در کنار بقاع متبرکه روستایی فضای آرامش بخشی را رقم زده که از جمله ظرفیت های جذب گردشگر در خمین است.
ساداتی بیان کرد: به دلیل خشکسالی، بخش کشاورزی شهرستان با رکود مواجه شده است و در حال حاضر بهترین راه برای مقابله با بیکاری استفاده از ظرفیت گردشگری روستایی است.
وی گفت: قرار گرفتن شهرستان خمین در شاهراه ارتباطی و نیز دسترسی سریع به محوطه های گردشگری و تاریخی از جمله مزیت های گردشگری این شهرستان است.
فرماندار خمین ادامه داد: وجود بیت تاریخی امام خمینی(ره) به عنوان مهد پرورش شخصیت قرن معاصر و جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی در شهر و روستا ظرفیت های ارزشمندی برای این شهرستان است .
ساداتی اظهار داشت: برای ایجاد بستر مناسب و تامین زیرساخت های گردشگری استان مرکزی به محوریت خمین همه مسئولان استانی و محلی باید تلاش کنند.
وی به جاذبه های گردشگری روستایی و تاریخی خمین اشاره نمود و اضافه کرد: سنگ نگاره های تیمره، 11 شهر و دست کنده زیر زمینی، حمام لکان، 70 قلعه، کبوترخانه ها، گور دخمه ای، خانه های اربابی و 32 بقعه متبرکه از جاذبه های گردشگری روستایی و بیت تاریخی امام، قلعه سالار محتشم و قلعه حاج علی لشگر، تیمچه بازار و مسجد جامع از جاذبه های تاریخی خمین هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن