تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814713990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علم‌الهدی: عده‌ای تصور می‌کنند نفوذ یک توهم است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: علم‌الهدی: عده‌ای تصور می‌کنند نفوذ یک توهم است
امام جمعه مشهد گفت: عده‌ای تصور می‌کنند نفوذ یک توهم است.
به گزارش نامه نیوز، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی، با تأکید بر ضرورت شناخت رسالت و مأموریت مهم بسیج اظهار کرد: بسیج قدرت مردمی در تداوم انقلاب، توسعه ارزش‌های اسلام و تلاش در جهت عزتمندی انقلاب اسلامی است.
 
وی ادامه داد: برای این‌که بسیج از عهده این رسالت مهم بر آید باید مسئولیت‌پذیر باشد، اما در کنار مسئولیت‌پذیری بصیرت مهم است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که این بصیرت در شناخت خطر و دشمن است، خاطرنشان کرد: این انقلاب در صورتی تداوم می‌یابد که خطرات از آن دفع شود، ارزش‌های دین و حدود الهی زمانی توسعه می‌یابد که در برابر هجمه‌های کفر و دشمنان خدا و شیاطین از این ارزش‌ها دفاع شود.
 
امام جمعه مشهد با تأکید بر این‌که بسیجی باید هجمه‌های کفر علیه اسلام و سنگلاخ‌هایی که ممکن است در سر راه انقلاب به وجود بیاید را بشناسد، تصریح کرد: بسیجی باید خطرپذیر و خطرشناس باشد و در دل خطر برود، باران آتش تنها در شب عملیات نیست، بسیجی باید باران آتش را در همه بحران‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ببیند و در دل خطر برود.
 
علم‌الهدی تصریح کرد: اما مهم‌تر از خطرپذیری خطرشناسی است، در هر موقعیت و در هر زمانی یک نقطه خطری خاص به‌صورت برجسته این نظام و مردم را تهدید می‌کند، بسیجی باید خطرشناس باشد، نه این‌که خطر بیاید و بگذرد و بعد بگوید چه بلائی سرمان آمد.
 
وی با اشاره به این‌که در این زمان خطری که بیش از هرچیز مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند خطر نفوذ است، خاطرنشان کرد: یک عده سهل‌انگار خیال می‌کنند نفوذ یک توهم است یا یک ابراز سیاسی که این یا ناشی از بصیرت پائین این افراد است تا ناشی از این است که آنان از دشمن بدشان نمی‌آید.
 
خطیب جمعه مشهد با اشاره به این‌که نفوذ از نظر ماهوی شامل نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌شود، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نفوذ سیاسی و فرهنگی را به مراتب خطرناک تر از نفوذ اقتصادی معرفی کردند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که نفوذ از نظر ابزار و وسیله و کیفیت روش بر ۳ قسم است، افزود: نفوذ یا رخنه‌ای است یا ارتباطی و یا جلبی.
 
وی تصریح کرد: نفوذ رخنه‌ای یعنی دشمن داخل کشور جاسوس می‌فرستد، نفوذ ارتباطی با تعامل، معامله و داد و ستد اتفاق می‌افتد و در نفوذ جلبی نیز دشمن در اقشار جامعه سربازگیری می‌کند تا از درون خود ما برای خودش آدم بتراشد.
 
علم‌الهدی در تبیین راه‌های جلوگیری از این ۳ نفوذ گفت: جلوی نفوذ رخنه‌ای را باید دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بگیرند، جلوی نفوذ ارتباطی را هم باید دستگاه‌های دولتی و دولتمردان بگیرند، کسانی که هر روز یک فرش قرمز برای هیئت‌های خارجی پهن می کنند و در نشست های مختلف اسناد و معاملاتی را امضا می کنند باید مراقب باشند تا دشمن در این داد و ستدها نتواند به اهدافی که دارد برسد.
 
امام جمعه مشهد با بیان این که نفوذ جلبی نفوذی است که شما مردم باید جلوی آن را بگیرید، خاطرنشان کرد: دشمن در جامعه ما نیروها و افراد زمینه دار را شناسایی می کند آنان را مزدورگیری و سربازگیری می کند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که بیداری شما مردم جلوی این نفوذ را می‌گیرد، ادامه داد: امروز در اقشار مختلف مردم و در مسئولیت‌ها، مدیریت‌ها و فضاهای اجرایی عنصری زمینه نفوذ، مزدوری و سربازی دشمن را دارد که با رهبری زاویه دارد.
 
علم‌الهدی خاطرنشان کرد: زاویه با رهبری زمینه مزدوری دشمن است، آن‌ها در رده‌های مدیریتی و در فضاهای قانون‌گذاری، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری به‌دنبال کسی می‌گردند که با رهبری زاویه داشته باشد و از این زاویه استفاده می‌کنند و او را به کار می‌گیرند که پیشگیری از این موضوع بیداری و بصیرت شما مردم را می‌طلبد.
 
خطیب جمعه مشهد یادآور شد: در تاریخ کشور فردی به نام وثوق‌الدوله نشان‌دار انگلیسی‌ها بود و در یک قرارداد همه مملکت را به انگلیسی‌ها داد، او ۲ دوره نماینده مجلس شد، پس از آن انگلیسی‌ها شناسایی‌اش کردند و سپس او را به سمت وزیری رساندند تا در یک قرارداد کل کشور را به انگلیس بدهد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که ۲ روز دیگر انتخابات است و شما مردم نمایندگان را به مجلس می‌فرستید، خاطرنشان کرد: اگر کسانی که با رهبری زوایه دارند و در کارنامه این افراد این موضوع بسیار روشن است به مجلس بروند نفوذ جلبی دشمن رخ داده است.
 
وی خطاب به نماز گزاران خاطرنشان کرد: باید در دروازه مردم‌سالاری نظام که انتخابات است دقت خود را حفظ کنید و دشمن ناپاک مستکبر را همانطور که در این ۳۷ سال شکست خورد بازهم شکست دهید.



منبع: ایسنا


۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن