تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799180045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بستري مناسب تر از آموزش و پرورش براي توسعه تربيت ديني وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۲ب.ظ)
بستري مناسب تر از آموزش و پرورش براي توسعه تربيت ديني وجود ندارد موج - دبير شوراي عالي حوزه‌هاي علميه گفت:قطعاً حوزه علميه ازهمکاري با بخش تعليم و تربيت استقبال خواهد کرد و خوشحاليم که امروز شاهد تعامل خوبي بين آموزش و پرورش و حوزه هاي علميه هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج،آيت الله مرتضي مقتدايي، در نهمين نشست آموزشي ترويجي مديران حوزه‌هاي علميه و دبيران کميته‌هاي ستادي و استاني گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر 10 روزه خود به قم نسبت به ورود حوزويان به آموزش و پرورش و اسلامي شدن تعليم و تربيت تاکيد کردند که همين امر موجب شد تا سرانجام دفتر همکاري‌ها که امروز گسترده شده، تشکيل و توسط شوراي عالي انقلاب فرهنگي به صورت رسمي و قانوني تصويب شد.
وي با بيان اين که ستاد همکاري‌هاي حوزه و آموزش و پرورش برکت‌هاي خوبي داشته و از اين پس بايد ثمره همکاري‌ها نمايان تر شود، گفت: دانش آموزان به عنوان امانت‌هايي در دست معلمان، بايد متناسب با چارچوب‌هاي اسلامي تربيت شوند و اخلاق واحکام دين را بياموزند.
رئيس شوراي عالي حوزه‌هاي علميه با تاکيد بر اينکه اگر يک دانش آموز نقش پذيري و هويت ديني بگيرد، در دوره دانشگاه و سپس اجتماع در هر سمتي که باشد، به خوبي جامعه را اداره خواهد کرد، ابراز داشت: اين نگاه که در آينده مسئولاني متدين و سالم اداره اجتماع را برعهده بگيرند، از برکت‌هاي همين ستاد همکاري‌هاست.
عضو خبرگان رهبري با تاکيد بر وظيفه حوزويان نسبت به امور اخلاقي وشرعي دانش آموزان، وظيفه آموزش و پرورش را نيز تعليم و آموزش با اين ديدگاه عنوان کرد.
وي با بيان اين که تربيت ديني آينده سازان جامعه اسلامي از ارزش بسيار بالايي برخوردار است، گفت: تربيت ديني دانش آموزان با قيات الصالحات ماندگاري است که برکات آن شامل حال جامعه خواهد شد.
آيت الله مقتدايي ادامه داد: هدف از تشکيل اين جلسه تفاهم بين حوزه‌هاي علميه و وزارت آموزش و پرورش است و قطعاً اين ستاد براي نزديکي و تعامل بين حوزه علميه و آموزش و پرورش لازم و ضروري است.
وي خاطر نشان کرد: بستري مناسب تر از آموزش و پرورش درسطح کشور براي توسعه تربيت ديني وجود ندارد، قطعاً بايد به اين بحث ورود کنيم تا بتوانيم با ايجاد زمينه مطلوب بتوانيم از اين ظرفيت بزرگ استفاده کنيم.
آيت الله مقتدايي خاطر نشان کرد: با تصويب شوراي عالي انقلاب فرهنگي اين ستاد به صورت رسمي فعاليت خود را آغاز کرد و جنبه رسمي و قانوني پيدا کرد و برکات اين کار در آينده براي تمام مسئولين و نمايندگان ستاد ديده خواهد شد.
وي تصريح کرد: وظيفه آموزش و پرورش تدوين رويکرد ديني براي دانش آموزان است تا در آينده بتوانند در تمامي دبير شوراي عالي حوزه‌هاي علميه کشور با تاکيد بر اين موضوع که بايد ارتباط خوبي بين حوزه‌هاي علميه و آموزش و پرورش برقرار شود اظهار کرد: بايد اين دو سازمان وظايف خود را به خوبي با يکديگر هماهنگ کرده باشند تا بتوانند رزايق اخلاقي و همچنين تعليم و تربيت دانش آموز که از مهم‌ترين اين دو حوزه است را به مرحله اجرا در آورند.
وي در ادامه گفت: قطعاً حوزه علميه ازهمکاري با بخش تعليم و تربيت استقبال خواهد کرد و خوشحاليم که امروز شاهد تعامل خوبي بين آموزش و پرورش و حوزه هاي علميه هستيم.
آيت الله مقتدايي عنوان کرد: فعاليت آموزش و پرورش و حوزه‌هاي علميه در مسير رشد تربيتي جامعه مايه مباهات است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن