تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798479572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام ناتو به روسیه: در کنار ترکیه خواهیم ایستاد


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: پیام ناتو به روسیه: در کنار ترکیه خواهیم ایستاد
دبیر کل ناتو گفت که ناتو در کنار ترکیه می ایستد.
به گزارش آخرین نیوز به نقل از بی بی سی، ینس استولتنبرگ گفت که ناتو نشست فوق العاده تشکیل داده است و برای همبستگی با ترکیه در کنار این کشور می ایستد.

ینس استولتنبرگ گفت:شورای آتلانتیک شمالی (ناتو) نشستی فوق العاده برگزار کرده و سفیر ترکیه درباره حوادث اخیر گزارش داده است.من همچنین با احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه صحبت کرده ام. ترکیه به متحدان درباره سرنگون کردن هواپیمای نیروی هوایی روسیه که در حال نقض حریم هوایی ترکیه بود، اطلاع داد. من در گذشته نیز درباره پیامدهای اقدامات نظامی روسیه نزدیک مرزهای ناتو نگرانی های خود را ابراز کرده بودم.این (حادثه) اهمیت داشتن تمهیدات و احترام به آن برای اجتناب از چنین حوادثی در آینده را نشان می دهد.

وی افزود: همانطور که ما بارها روشن ساخته ایم ، برای همبستگی با ترکیه در کنار آن هستیم و از تمامیت ارضی ترکیه، متحد ناتو خود حمایت می کنیم. ما به دنبال کردن تحولات در مرزهای جنوب شرقی ناتو از نزدیک ادامه خواهیم داد. من بدنبال تماس های بیشتر بین آنکارا و مسکو هستم و خواهان حفظ آرامش و تنش زدایی هستم.دیپلماسی و تنش زدایی برای حل این وضع مهم است.
وی درباره امکان نقض حریم هوایی ترکیه گفت: ارزیابی جامع اعضای ناتو با اطلاعاتی که ترکیه در اختیار ما قرار داده است، همخوانی دارد.

دبیر کل ناتو گفت: ما خواهان آرامش و تنش زدایی هستیم. وضع جدی است و همه ما با دور اندیشی عمل و به کاهش شدت گرفتن اوضاع کمک می کنیم. من به همین جهت از تماس های بیشتر بین مسکو و آنکارا استقبال می کنم. تماس هایی انجام شده است و ما از تماس های بیشتربرای حل این حادثه شدید استقبال می کنیم. ما همچنین بر روی تحولات و تقویت مکانیسم برای اجتناب از چنین وضعی در آینده کار می کنیم.ما در داخل ائتلاف اکنون در حال صحبت درباره نحوه در پیش گرفتن اقدامات بهتر برای شفافیت،قابلیت پیش بینی و کاهش مخاطره هستیم زیرا ما می خواهیم از این نوع حوادث جلوگیری کنیم. ما باید از این وضع و این حوادث اجتناب کنیم.
دبیر کل ناتو گفت:این وضع جدی است اما فکر می کنم ما با فضای امنیتی جدیدی در مرزهای ناتو روبرو هستیم. به همین جهت ناتو بر اهمیت تمرکز بر قابلیت پیش بینی و شفافیت و اقدامات مختلف برای کاهش مخاطره تاکید دارد.

ینس استولتنبرگ گفت:دشمن مشترک باید داعش باشد و من از همه تلاش ها برای مبارزه با داعش استقبال خواهم کرد. مهم است همه ما از جمله روسیه در مسیرهدف جامع شکست داعش حرکت کنیم اما آنچه که ما دیده ایم این است که بیشتر حملات روسیه تاکنون اهدافی را در مناطق مختلف در سوریه هدف قرار داده است که داعش در آنجا حضور نداشته است. بنابراین ما از همه تلاش ها برای مبارزه با داعش استقبال می کنیم. دشمن مشترک ما داعش است و از همه تلاش ها برای تقویت نبرد با داعش استقبال می کنیم.

دبیر کل ناتو گفت: تماس هایی بین ترکیه و روسیه گرفته شد اما ناتو تاکنون تماسی با روسیه نداشته است. ما با ترکیه که متحد ناتو است ،تماس داشتیم.

وی درباره نحوه حمله به جنگنده های روسی گفت:من نمی خواهم درباره جزییات صحبت کنم اما آنچه که می توانم تایید کنم این است که ارزیابی متحدان با آنچه که ترکیه اوایل امروز به ما گزارش داده است، همخوانی دارد.



چهارشنبه, 04 آذر 1394 ساعت 08:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن