تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812170269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همواره مشوق مصرف فرآورده‌هاي سودمند هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۳۸ب.ظ)
مدير کل نظارت بر فرآورده‌هاي غذايي سازمان غذا و دارو مطرح کرد؛ همواره مشوق مصرف فرآورده‌هاي سودمند هستيم موج - مدير کل نظارت بر فرآورده‌هاي غذايي، آرايشي و بهداشتي سازمان غذا و دارو گفت: همواره تشويق مصرف کننده به استفاده از فرآورده‌هاي سودمند است و با اين سياست محوري، افزايش توليد و مصرف فرآورده‌هاي فرا سودمند در سطح عرضه، اطلاع رساني و فرهنگ سازي خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، هدايت حسيني در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با انجمن پروبيوتيک و غذاهاي فراسودمند ايران گفت: از جمله برنامه‌هاي سازمان غذا و دارو توسعه همکاري با انجمن‌هاي علمي و تخصصي و بنيان‌هاي مرتبط با موضوع فرآورده‌هاي غذايي است.
وي افزود: اين تفاهم‌نامه باب همکاري‌هاي جديدي را خواهد گشود که طي آن سازمان بتواند از پتانسيل علمي بالاي انجمن پروبيوتيک و غذاهاي سودمند ايران بهرمند شود.
حسيني در حوزه فرآورده‌هاي غذايي با اشاره به بندهايي از تفاهم‌نامه امضا شده بين اداره کل متبوعش با انجمن پروبيوتيک تصريح کرد: پيرو اين تفاهم‌نامه مقرر شد که همکاران انجمن پروبيوتيک در جلسات، کميسيون‌ها و کميته‌هاي تصويب ضوابط و مقررات سازمان حضور يافته و از مشاوره‌هاي علمي خود ما را بهره مند سازند.
وي همچنين اضافه کرد: مسووليت آموزش تئوري و عملي شرکت‌هاي خواهان توليد اين دست فرآورده‌ها، به انجمن واگذار گرديد.
حسيني مهم‌ترين ماده اين تفاهم‌نامه را پايش سطح عرضه، به عنوان عملياتي که نياز به اطلاعات تخصصي و آزمايشگاه‌هاي خاص دارد دانست و گفت: اميدواريم با کمک انجمن مذکور، بتوان پايش هاي تخصصي را آغاز کنيم.
مدير کل نظارت بر فرآورده‌هاي غذايي، آرايشي و بهداشتي سازمان غذا و دارو در پايان خاطرنشان کرد: توسعه مکانيزمهاي توليد و مصرف فرآورده‌هاي پروبيوتيک خواهد توانست در سلامت آحاد جامعه مؤثر و مفيد واقع شود.

انجمن پروبيوتيک به عنوان بازوي قوي در کنار سازمان غذا و دارو قرار دارد
در ادامه مراسم امضاي تفاهم‌نامه همکاري بين اداره کل نظارت بر فرآورده‌هاي غذايي، آرايشي و بهداشتي سازمان غذا و دارو و انجمن پروبيوتيک و غذاهاي سودمند ايران دکتر مريم تاج آبادي، رئيس اين انجمن، ضمن قدرداني از رئيس سازمان غذا و دارو که شرايط اين تفاهم را فراهم کرد، اظهار داشت: در چارچوب تفاهم‌نامه تدابيري انديشيده شده است تا به‌واسطه علم پروبيوتيک و استفاده از آن، در افزايش سلامت مواد غذايي، پيشگيري از بيماري‌هاي عفوني و غير عفوني و همچنين کاهش اثرات بيماري‌هاي سرطاني قدم‌هاي موثري برداشته شود.
وي همچنين گفت: انجمن پروبيوتيک که حدود 400 عضو هيأت علمي اعم از رشته‌هاي مختلف علوم پايه، صنايع غذايي گرفته و بيوتکنولوژي و پزشکي دارد به عنوان بازوي قوي مشورتي، در کنار سازمان غذا و دارو قرار خواهد گرفت تا با اصول دانش بنيان بتواند نقشي مؤثر در ارتقاي سلامت مردم ايفا نمايد.
تاج آبادي در پايان تاکيد داشت: در اين تفاهم‌نامه تدابيري انديشيده شده است تا پس از انجام آن‌ها، مردم با فراغ بال و اطمينان خاطر نسبت به خريد اين قبيل محصولات اقدام کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن