تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820806775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت هند با کنوانسيون آب و هوايي پاريس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۲۱:۲۵ب.ظ)
مخالفت هند با کنوانسيون آب و هوايي پاريس موج - مقامات دهلي نو از مخالفت هند با برخي از بندهاي کنوانسيون آب و هوايي پاريس خبر دادند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزراي موج به نقل از ديلي تايمز، مقامات هند از مخالفت دهلي نو با کنوانسيون پاريس درباره تغييرات آب و هوايي خبر دادند.
170 کشور در تاريخ 30 نوامبر در پاريس، پايتخت فرانسه گرد هم مي آيند و درباره تغييرات آب و هوايي جهان کنوانسيوني را تصويب مي کنند.
کشورهاي شرکت کننده در اين نشست تلاش مي کنند تا از گرم شدن زمين طي سال هاي آينده به ميزان 2 درجه سانتيگراد جلوگيري کنند، در اين نشست کاهش قابل توجه استفاده از سوخت هاي فسيلي در دستور کار قرار مي گيرد که اين موضوع از سوي دهلي نو مورد مخالفت قرار گرفته است.
کارشناسان تصريح کرده اند: در حال حاضر تغييرات آب و هوايي اثرات مخربي را بر حيات در سياره زمين گذاشته و بيش از نيمي از پستانداران جهان در آستانه انقراض قرار گرفته اند.
هند، سومين توليد کننده کربن به واسطه استفاده از زغال سنگ در جهان محسوب مي شود و با وجود تعهد دهلي نو به گسترش انرژي خورشيدي و بادي، اين کشور نمي تواند در آينده نزديک از وابستگي خود به سوخت هاي فسيلي بکاهد.
آجي ماتور، يکي از اعضاي ارشد تيم مذاکره هند براي کنوانسيون پاريس تصريح کرد: اقتصاد هند بيش از حد کوچک است و مردم آن بيش از حد فقير هستند و اين کشور قادر نيست به سرعت وابستگي خود را به سوخت هاي فسيلي از بين ببرد.
کشورهاي جهان به استفاده ارزان قيمت از انرژي هاي فسيلي عادت کرده اند و جايگزين کردن انرژي هاي پاک به جاي آنها در کوتاه مدت امکان پذير نيست.
ماتور گفت: هند مانند ساير کشورها به برنامه کنوانسيون پاريس براي جلوگيري از افزايش دماي زمين متعهد است، امّا؛ کاهش وابستگي به سوخت هاي فسيلي زمان بر است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن