تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799593072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای پذیرفتن پیشنهاد سپاهان با برانکو مشورت کردم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
ایگور استیماچ برای پذیرفتن پیشنهاد سپاهان با برانکو مشورت کردم

استیماچ؛
برای پذیرفتن پیشنهاد سپاهان با برانکو مشورت کردم
سرمربی کروات سپاهان گفت این تیم را سال‌هاست که می‌شناسد.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مرد کروات سپاهان در گفت‌وگویی تا توانست از همه تعریف کرد و خیلی مراقب بود که مبادا حرفی بزند تا برایش دردسر درست شود! او روحیه‌ای شبیه سایر کروات‌ها در سازش‌پذیری با محیط دارد...   چطور شد كه به سپاهان پيوستيد و تيم اصفهاني را انتخاب كرديد؟
شناخت من از سپاهان به خيلي سال قبل برمي‌گردد (!) من هميشه پيگير نتايج تيم‌هاي هموطنانم هستم و آنها هميشه در ليگ ايران موفق بوده‌اند؛ مربياني نظير كرانچار، بوناچيچ و... من از مدت‌ها قبل سپاهان را مي‌شناختم و مي‌دانستم قطب اصلي فوتبال ايران و هميشه مدعي جدي قهرماني در هر جامي است. پس به محض پيشنهاد قبول كردم به اصفهان بيايم.   براي حضور در سپاهان از چه مربياني مشاوره گرفتيد؟
بوناچيچ، كرانچار و برانكو كه سال‌ها در فوتبال ايران بوده‌اند. از آنها در مورد مسائل فني و هواداران اين تيم پرسيدم كه در اين بين كرانچار حرف جالبي زد و به من گفت سپاهان هواداراني دارد كه غم و شادي‌هايشان با اين تيم است. متوجه شدم سپاهان بازيكنان، مديران و امكاناتي حرفه‌اي دارد و از هر نظر عالي است.   در خصوص دربي اصفهان صحبت كنيد. سرمربي حريف تيمش را متخصص دربي‌ها مي‌داند!
دربي اصفهان هم مانند تمام دربي‌هاي ديگر جهان بسيار حساس است و هر دو تيم قدرتمند هستند. من هم شناخت خوبي از ذوب‌آهن و بازيكنان اين تيم نظير حدادي‌فر، كاوه رضايي و رجب‌زاده دارم. من مي‌دانم اين تيم مقابل ما در نيمه نهايي با انگيزه صعود دوباره به فينال و دفاع از قهرماني‌اش بازي مي‌كند. ذوبي‌ها آمار خيلي خوبي در جام حذفي دارند اما نبايد فراموش كرد كه سپاهان هم تيم خوش‌سابقه‌اي در جام حذفي و يك مدعي هميشگي است.   دوست داريم از شما در رابطه با نقش محرم نويدكيا بپرسيم.
محرم كاپيتان و اسطوره تيم سپاهان است. من مي‌بينم هواداران به عشق او چه ترانه‌هايي مي‌خوانند. محرم يك ستون قابل اتكا در تيم من است كه براي سپاهان مي‌جنگد. من در مورد مصدوميت‌هاي زياد او خيلي شنيده‌ام اما او حالا بازيكني است كه مي‌تواند براي تيم ما بسيار مؤثر واقع شود. محرم در آينده هم مي‌تواند مربي بسيار خوبي باشد.   قصد نداريد بازيكن يا بازيكنان جديدي را در نيم‌‌فصل به تيم‌تان اضافه كنيد؟
در مدت كوتاهي كه در سپاهان بودم بعضي از بازيكنان ما مصدوم بودند و همچنين منتظر دو برزيلي تيم‌مان هستيم. فعلاً قصد اضافه كردن بازيكني را نداريم.   شما قول تكرار قهرماني در ليگ را به مديران سپاهان داديد؟
نه، بحث قول قهرماني و تضمين در كار نبود ولي معلوم است كه آنها قطعاً در ليگ باز هم قهرماني مي‌خواهند و شخصيت قهرماني سپاهان بايد حفظ شود.   شعار هواداران سپاهان نيز همين است؛ ما سپاهانيم و حالا حالا قهرمانيم!
مطمئناً ما تلاش خواهيم كرد كه به اين شعار تحقق ببخشيم.   در رابطه با كروش چه نظري داريد؟
من احترام زياد و فوق‌العاده‌اي براي كارلوس كروش قائل هستم. او رزومه خوب و قوي‌اي در فوتبال جهان دارد و توانسته از استعدادهاي ايراني به بهترين شكل استفاده كند. در همه ابعاد براي كروش آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم نفرات بيشتري را از سپاهان به تيم ملي دعوت كند.   خبر ورزشی 450



۰۳/۰۹/۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن