تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تالار مرکزي شيراز دو سال ديگر افتتاح مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۶ب.ظ)
معاون وزير ارشاد: تالار مرکزي شيراز دو سال ديگر افتتاح مي شود موج - شيراز- معاون توسعه مديريت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: تالار بزرگ مرکزي شيراز دو سال ديگر افتتاح مي شود.
به گزارش خبرنگار موج، علي اصغر کارانديش ظهر سه شنبه در حاشيه بازديد از پروژه تالار بزرگ شيراز در جمع خبرنگاران، تاکيد کرد: طبق پيش بيني هاي انجام شده اين پروزه نيازمند 35 ميليارد تومان است که دو سال ديگر افتتاح شود.
وي ادامه داد: در سال جاري هفت ميليارد تومان اعتبار تخصيص داده شده که سه ميليارد و 300 ميليون تومان جذب و 15 تا 18 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.
معاون توسعه مديريت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تصريح کرد: در حال حاضر در کشور 8 پروژه از اين دست در حال ساخت که تا 2 سال آينده به اتمام مي رسد .
کار انديش تعداد پروژه هاي روستايي را 230 عدد عنوان کرد و افزود: برنامه هايي نيز براي افزايش سالن هاي سينما و تئاتر در دست تهيه داريم .
وي ادامه داد: دولت براي کساني که مايل باشند در مجتمع هاي افتصادي که مي سازند سالن سينما و فعاليت هاي فرهنگي نيز در نظر بگيرند تخفيفات ويژه اي در نظر مي گيرد.
معاون توسعه مديريت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، همچنين از در نظر گرفته شدن وام هاي بدون سود کارمزد براي خيرريني که مايلند در تکميل يا احداث مراکز فرهنگي مشارکت کنند خبر داد و گفت: به کساني که مشارکت مي کنند در طرح هاي نيمه تمام نيز تسهيلات ويژه تعلق مي گيرد .
کارانديش با بيان اينکه، دولت براي افرادي که تمايل به خريد پروژه هاي موجود در مناطق روستايي باشند تا 80 درصد تخفيف در نظر مي گيرد، افزود: اين تخفيف براي آنانکه اقدام به خريد پروژه هاي موجود در مناطق غير محروم به ميزان 50 درصد است.
وي دادن اجازه بهره برداري از طرح ها را براي بخش خصوصي منوط به تغيير کاربري ندادن طرح عنوان کرد.
کارانديش همچنين از ايجاد شرکت سرمايه گذاري با سرمايه 500 ميليارد توماني خبر داد که بخشي از سرمايه آن را دولت تامين مي کند و مابقي از محل تسهيلات بانکي در نظر گرفته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن