تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820785656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجم شيرخام خريداري شده به صورت تضميني بسيار پايين است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۱۹ب.ظ)
معاون برنامه ريزي و اقتصادي وزارت جهادکشاورزي در پاسخ به موج: حجم شيرخام خريداري شده به صورت تضميني بسيار پايين است موج - نزديک به يک سال است که خريد تضميني شير خام از دامداران ادامه دارد. يکي از معاونان وزارت جهادکشاورزي در اين ارتباط توضيحاتي را ارائه داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، معاون برنامه ريزي و اقتصادي وزارت جهادکشاورزي در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبني بر چگونگي خريد تضميني شير گفت: حجم شير خامي که توسط سازمان تعاوني روستايي از دامداران خريداري شده، بسيار کمتر از آن چيزي است که بتواند بازار را به تعادل برساند.
عبدالمهدي بخشنده، با اشاره به اينکه خريد تضميني شيرخام دستور شخص وزير بوده و کماکان ادامه دارد، افزود: به نظر بنده ميزان شيري که بايد از دامداران خريداري شود، لازم است که بيشتر از اينها باشد و در اين راستا سازمان تعاوني روستايي دستور دارد تا شير هر دامداري که به آنها مراجعه کرد، سريعا خريداري کند.
به گفته بخشنده، اين خريد تضميني بستگي به ميزان عرضه دامداران دارد و چون حجم عرضه شده شير توسط اين فعالان، کم بوده بنابراين هنوز سياست خريد تضميني نتوانسته در ايجاد تعادل در بازار موفق باشد.
وي عنوان کرد: تمام شيرهاي خريد شده به شيرخشک تبديل مي شود و هرگز در بازار داخل توزيع نخواهد شد بلکه تنها مخصوص صادرات است. کما اينکه سال گذشته 11هزار تن شيرخشک از اين طريق صادر شده و اين آمار در 7 ماهه ابتداي سال به بيش از 3هزارتن مي رسد.
معاون وزير جهادکشاورزي ادامه داد: متاسفانه هنوز کارخانه ها زير بار اجراي مصوبه 1440توماني شيرخام نرفته اند، در اين راستا وزير کشاورزي نيز پيگير موضوع است تا بلکه بتوان از راه هاي قانوني، کارخانه ها را متقاعد به اجراي مصوبه کرد.
بخشنده در ارتباط با ميزان صادرات در 7 ماهه ابتداي سال گفت: آمار صادرات محصولات کشاورزي به طور کلي افزايش داشته و از ميزان واردات به مقدار 12 تا 13درصد کاهش يافته است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن