تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820993849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي پنج فيلم برتر مستند در آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۱ب.ظ)
معرفي پنج فيلم برتر مستند در آمريکا موج- اتحاديه تهيه کنندگان آمريکا اسامي پنج فيلم برتر مستند سال ۲۰۱۵ را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، برترين مستند سال در برنامه سالانه اتحاديه تهيه کنندگان آمريکا که امسال بيست و هفتمين دوره خود را در تاريخ ۲۳ ژانويه ۲۰۱۶ برگزار مي‌کند، معرفي مي‌شود.
پنج فيلم برتر مستند که به فهرست نهايي راه يافته‌اند عبارتند از:
«ايمي»: اين مستند که جولاي ۲۰۱۵ اکران شد ساخته آصف کاپاديا در ۲ ساعت و ۸ دقيقه، درباره زندگي ايمي واينهاوس خواننده جوان بريتانيايي است که بر اثر اعتياد به الکل درگذشت.
«نگاه سکوت»: اين مستند که سپتامبر ۲۰۱۴ اکران شده ساخته جاشوآ اوپنهايمر در يک ساعت و ۴۳ دقيقه درباره چشم پزشکي است که با مرداني مواجه مي‌شود که برادري را که نمي‌دانستند داشته‌اند، کشته‌اند.
«مِرو»: اين مستند که آگوست ۲۰۱۵ اکران شد ساخته جيمي چين و اليزابت چاي واسارهلي درباره بالا رفتن از يک ديواره بلند در کوه مرو در شمال هند است.
«زمين شکار»: اين مستند که فوريه ۲۰۱۵ اکران شد ساخته کرباي ديک و در مدت يک ساعت و ۴۳ دقيقه درباره بسياري از دانشجويان کالج‌هاي آمريکاست که در کمپ‌هاي دانشجويي به آن‌ها تجاوز شده و حالا در تلاش براي اجراي عدالت هستند.
«بعضي چيزها بهتر است اتفاق بيافتد»: اين مستند ساخته هانا پولاک در ۱۱۰دقيقه است که زندگي دختري ۱۴ ساله به نام يولا را در مرکز زباله روسيه نشان مي‌دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن