تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815556912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران به بازار جهاني گاز ثبات مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۵ب.ظ)
ايران به بازار جهاني گاز ثبات مي‌دهد موج - عضو کميسيون انرژي مجلس با بيان اين‌که در ۲ سال گذشته ظرفيت‌سازي مناسبي در صنعت نفت براي افزايش توليد نفت و گاز انجام شده است، افزود: ايران به بازار جهاني گاز ثبات مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد سعيد حيدري طيب، با اشاره به برگزاري اجلاس فوق‌العاده وزارتي و عادي کشورهاي عضو مجمع صادرکنندگان گاز در تهران اظهار کرد: سه سمت در اين مجمع به مسوولان ايراني رسيد. ازاين‌رو، نقش ايران در تحولات حوزه گاز پررنگ‌تر مي‌شود.
اين نماينده مجلس نهم با اشاره به گزارش‌هاي وزير نفت در خصوص برنامه‌هاي افزايش توليد نفت و گاز در کميسيون انرژي افزود: به يقين، سهم ايران در بازار جهاني نفت و گاز افزايش خواهد يافت به همين سبب در ۲ سال گذشته صنعت نفت به سمت ظرفيت‌سازي حرکت کرده است.
عضو کميسيون انرژي افزود: برنامه‌هاي ايران براي آينده حوزه گاز به‌طور کامل مشخص است. ازاين‌رو، اولويت در صادرات گاز با همسايگان است که از منظر اقتصادي برنامه‌اي مطلوب ارزيابي مي‌شود.
وي افزود: اجلاس سران مجمع GECF در تهران برگزار شد. ازاين‌رو، به يقين، تحولات حوزه گاز وارد مرحله تازه‌اي خواهد شد چون سياست‌هاي ايران همواره در حوزه انرژي منطقي بوده است. بنابراين، ثبات در بازار گاز افزايش خواهد يافت.
گفتني است: سومين اجلاس سران کشورهاي مجمع صادرکنندگان گاز عصر ديروز در تهران برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن